Kidos

Organizatorzy

Profil Sztukarnia

Kurs ceramiki dla dzieci (klasy 4-6)

Zajęcia dla dzieci Kurs ceramiki dla dzieci (klasy 4-6) w Warszawie

plastyka

Zajęcia dla dzieci Kurs ceramiki dla dzieci (klasy 4-6) w Warszawie
Zajęcia dla dzieci Kurs ceramiki dla dzieci (klasy 4-6) w Warszawie

plastyka

Zajęcia dla dzieci Kurs ceramiki dla dzieci (klasy 4-6) w Warszawie

Odolańska 60,

Warszawa

Mokotów

Kurs ceramiki dla dzieci (klasy 4-6)

10 - 11 lat

Opis zajęć

Charakterystyka zajęć

Praca z gliną to nie tylko świetna zabawa i forma autoekspresji. To także bardzo dobre ćwiczenie tzw. motoryki małej. Podczas lepienia dzieci wyrabiają swobodne i płynne ruchy ręki, likwidują zbyt silne napięcie mięśniowe, krępujące swobodne ruchy dłoni, uczą się pracować obydwoma rękoma. W przypadku młodszych dzieci celem zajęć jest doskonalenie sprawności dłoni, istotne z punktu widzenia wczesnej edukacji szkolnej oraz nauka umiejętności koordynacji wzrokowo-ruchowej, a także zapoznanie z podstawowymi technikami ceramicznymi. Program zajęć dla starszych dzieci obejmuje wiele technik i możliwości, jakie daje praca z gliną. Podczas zajęć kursanci poznawać będą różnorodne techniki lepienia, zdobienia oraz wypału. 

Program

1. Przedstawienie i omówienie podstawowych technik ceramicznych. Wprowadzenie techniki lepienia z wałeczków (proste formy naczyniowe) oraz technik wygładzania powierzchni i zdobienia fakturalnego (gładzenie, szlifowanie, rycie, stemplowanie, płaskorzeźba)

2. Wprowadzenie techniki lepienia z płatów (konstrukcje geometryczne i metoda wygniatania)

3. Tworzenie mozaiki ceramicznej, praca z angobami.

4. Podstawy szkliwienia: prezentacja rodzajów szkliw, technik rozrabiania i nakładania szkliwa. Szkliwienie wybranych prac.

5. Układanie i fugowanie mozaiki, tworzenie rozbudowanej płaskorzeźby.

6. Technika zdobnicza – sgrafitto.

7. Wprowadzenie techniki odcisku z form gipsowych z płatów lub uformowanych kęsów gliny – wykonanie obiektu użytkowego

8. Zdobienia podszkliwne, wszkliwne i naszkliwne, techniki maskowania – prezentacja multimedialna oraz zastosowanie jednej zaprezentowanych technik na wybranych pracach.

9. Wprowadzenie techniki lepienia z kęsów gliny – realizacja kameralnej rzeźby ceramicznej

10. Projektowanie i realizacja bibelotu lub biżuterii ceramicznej.

11. Realizacja dużej formy ceramicznej według własnego projektu.

12 . Kończenie prac z poprzednich zajęć (retusz, szkliwienie).


Termin

środa, 26, luty 2020

środa, 04, marzec 2020

środa, 11, marzec 2020

środa, 18, marzec 2020

środa, 25, marzec 2020

środa, 01, kwiecień 2020

środa, 08, kwiecień 2020

środa, 15, kwiecień 2020

środa, 22, kwiecień 2020

środa, 29, kwiecień 2020

środa, 06, maj 2020

środa, 13, maj 2020

środa, 20, maj 2020

środa, 27, maj 2020

środa, 03, czerwiec 2020

środa, 10, czerwiec 2020

środa, 17, czerwiec 2020

Jeśli wykupisz kurs  w trakcie jego trwania zwrócimy Ci wpłatę za już odbyte zajęcia. 

O organizatorze

SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH


Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.


STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ


W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.


PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ


Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.


WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING


Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.


PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE


Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.


Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.

Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.

Charakterystyka zajęć

Praca z gliną to nie tylko świetna zabawa i forma autoekspresji. To także bardzo dobre ćwiczenie tzw. motoryki małej. Podczas lepienia dzieci wyrabiają swobodne i płynne ruchy ręki, likwidują zbyt silne napięcie mięśniowe, krępujące swobodne ruchy dłoni, uczą się pracować obydwoma rękoma. W przypadku młodszych dzieci celem zajęć jest doskonalenie sprawności dłoni, istotne z punktu widzenia wczesnej edukacji szkolnej oraz nauka umiejętności koordynacji wzrokowo-ruchowej, a także zapoznanie z podstawowymi technikami ceramicznymi. Program zajęć dla starszych dzieci obejmuje wiele technik i możliwości, jakie daje praca z gliną. Podczas zajęć kursanci poznawać będą różnorodne techniki lepienia, zdobienia oraz wypału. 

Program

1. Przedstawienie i omówienie podstawowych technik ceramicznych. Wprowadzenie techniki lepienia z wałeczków (proste formy naczyniowe) oraz technik wygładzania powierzchni i zdobienia fakturalnego (gładzenie, szlifowanie, rycie, stemplowanie, płaskorzeźba)

2. Wprowadzenie techniki lepienia z płatów (konstrukcje geometryczne i metoda wygniatania)

3. Tworzenie mozaiki ceramicznej, praca z angobami.

4. Podstawy szkliwienia: prezentacja rodzajów szkliw, technik rozrabiania i nakładania szkliwa. Szkliwienie wybranych prac.

5. Układanie i fugowanie mozaiki, tworzenie rozbudowanej płaskorzeźby.

6. Technika zdobnicza – sgrafitto.

7. Wprowadzenie techniki odcisku z form gipsowych z płatów lub uformowanych kęsów gliny – wykonanie obiektu użytkowego

8. Zdobienia podszkliwne, wszkliwne i naszkliwne, techniki maskowania – prezentacja multimedialna oraz zastosowanie jednej zaprezentowanych technik na wybranych pracach.

9. Wprowadzenie techniki lepienia z kęsów gliny – realizacja kameralnej rzeźby ceramicznej

10. Projektowanie i realizacja bibelotu lub biżuterii ceramicznej.

11. Realizacja dużej formy ceramicznej według własnego projektu.

12 . Kończenie prac z poprzednich zajęć (retusz, szkliwienie).


Termin

środa, 26, luty 2020

środa, 04, marzec 2020

środa, 11, marzec 2020

środa, 18, marzec 2020

środa, 25, marzec 2020

środa, 01, kwiecień 2020

środa, 08, kwiecień 2020

środa, 15, kwiecień 2020

środa, 22, kwiecień 2020

środa, 29, kwiecień 2020

środa, 06, maj 2020

środa, 13, maj 2020

środa, 20, maj 2020

środa, 27, maj 2020

środa, 03, czerwiec 2020

środa, 10, czerwiec 2020

środa, 17, czerwiec 2020

Jeśli wykupisz kurs  w trakcie jego trwania zwrócimy Ci wpłatę za już odbyte zajęcia. 

SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH


Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.


STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ


W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.


PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ


Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.


WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING


Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.


PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE


Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.


Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.

Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.

Sztukarnia

Sztukarnia

25 marca - 31 marca

tydzień

Sztukarnia
25 marca - 31 marca

Cały dzień

25
Pn
poniedziałek
26
Wt
wtorek
27
Śr
środa
28
Cz
czwartek
29
Pt
piątek
30
So
sobota
31
Nd
niedziela
6:30 AM
7:00 AM
7:30 AM
8:00 AM
8:30 AM
9:00 AM
9:30 AM
10:00 AM
10:30 AM
11:00 AM
11:30 AM
12:00 PM
12:30 PM
1:00 PM
1:30 PM
2:00 PM
2:30 PM
3:00 PM
3:30 PM
4:00 PM
4:30 PM
5:00 PM
5:30 PM
6:00 PM
6:30 PM
7:00 PM
7:30 PM
8:00 PM
8:30 PM

Opis zajęć

Charakterystyka zajęć

Praca z gliną to nie tylko świetna zabawa i forma autoekspresji. To także bardzo dobre ćwiczenie tzw. motoryki małej. Podczas lepienia dzieci wyrabiają swobodne i płynne ruchy ręki, likwidują zbyt silne napięcie mięśniowe, krępujące swobodne ruchy dłoni, uczą się pracować obydwoma rękoma. W przypadku młodszych dzieci celem zajęć jest doskonalenie sprawności dłoni, istotne z punktu widzenia wczesnej edukacji szkolnej oraz nauka umiejętności koordynacji wzrokowo-ruchowej, a także zapoznanie z podstawowymi technikami ceramicznymi. Program zajęć dla starszych dzieci obejmuje wiele technik i możliwości, jakie daje praca z gliną. Podczas zajęć kursanci poznawać będą różnorodne techniki lepienia, zdobienia oraz wypału. 

Program

1. Przedstawienie i omówienie podstawowych technik ceramicznych. Wprowadzenie techniki lepienia z wałeczków (proste formy naczyniowe) oraz technik wygładzania powierzchni i zdobienia fakturalnego (gładzenie, szlifowanie, rycie, stemplowanie, płaskorzeźba)

2. Wprowadzenie techniki lepienia z płatów (konstrukcje geometryczne i metoda wygniatania)

3. Tworzenie mozaiki ceramicznej, praca z angobami.

4. Podstawy szkliwienia: prezentacja rodzajów szkliw, technik rozrabiania i nakładania szkliwa. Szkliwienie wybranych prac.

5. Układanie i fugowanie mozaiki, tworzenie rozbudowanej płaskorzeźby.

6. Technika zdobnicza – sgrafitto.

7. Wprowadzenie techniki odcisku z form gipsowych z płatów lub uformowanych kęsów gliny – wykonanie obiektu użytkowego

8. Zdobienia podszkliwne, wszkliwne i naszkliwne, techniki maskowania – prezentacja multimedialna oraz zastosowanie jednej zaprezentowanych technik na wybranych pracach.

9. Wprowadzenie techniki lepienia z kęsów gliny – realizacja kameralnej rzeźby ceramicznej

10. Projektowanie i realizacja bibelotu lub biżuterii ceramicznej.

11. Realizacja dużej formy ceramicznej według własnego projektu.

12 . Kończenie prac z poprzednich zajęć (retusz, szkliwienie).


Termin

środa, 26, luty 2020

środa, 04, marzec 2020

środa, 11, marzec 2020

środa, 18, marzec 2020

środa, 25, marzec 2020

środa, 01, kwiecień 2020

środa, 08, kwiecień 2020

środa, 15, kwiecień 2020

środa, 22, kwiecień 2020

środa, 29, kwiecień 2020

środa, 06, maj 2020

środa, 13, maj 2020

środa, 20, maj 2020

środa, 27, maj 2020

środa, 03, czerwiec 2020

środa, 10, czerwiec 2020

środa, 17, czerwiec 2020

Jeśli wykupisz kurs  w trakcie jego trwania zwrócimy Ci wpłatę za już odbyte zajęcia. 

O organizatorze

SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH


Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.


STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ


W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.


PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ


Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.


WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING


Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.


PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE


Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.


Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.

Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.

Charakterystyka zajęć

Praca z gliną to nie tylko świetna zabawa i forma autoekspresji. To także bardzo dobre ćwiczenie tzw. motoryki małej. Podczas lepienia dzieci wyrabiają swobodne i płynne ruchy ręki, likwidują zbyt silne napięcie mięśniowe, krępujące swobodne ruchy dłoni, uczą się pracować obydwoma rękoma. W przypadku młodszych dzieci celem zajęć jest doskonalenie sprawności dłoni, istotne z punktu widzenia wczesnej edukacji szkolnej oraz nauka umiejętności koordynacji wzrokowo-ruchowej, a także zapoznanie z podstawowymi technikami ceramicznymi. Program zajęć dla starszych dzieci obejmuje wiele technik i możliwości, jakie daje praca z gliną. Podczas zajęć kursanci poznawać będą różnorodne techniki lepienia, zdobienia oraz wypału. 

Program

1. Przedstawienie i omówienie podstawowych technik ceramicznych. Wprowadzenie techniki lepienia z wałeczków (proste formy naczyniowe) oraz technik wygładzania powierzchni i zdobienia fakturalnego (gładzenie, szlifowanie, rycie, stemplowanie, płaskorzeźba)

2. Wprowadzenie techniki lepienia z płatów (konstrukcje geometryczne i metoda wygniatania)

3. Tworzenie mozaiki ceramicznej, praca z angobami.

4. Podstawy szkliwienia: prezentacja rodzajów szkliw, technik rozrabiania i nakładania szkliwa. Szkliwienie wybranych prac.

5. Układanie i fugowanie mozaiki, tworzenie rozbudowanej płaskorzeźby.

6. Technika zdobnicza – sgrafitto.

7. Wprowadzenie techniki odcisku z form gipsowych z płatów lub uformowanych kęsów gliny – wykonanie obiektu użytkowego

8. Zdobienia podszkliwne, wszkliwne i naszkliwne, techniki maskowania – prezentacja multimedialna oraz zastosowanie jednej zaprezentowanych technik na wybranych pracach.

9. Wprowadzenie techniki lepienia z kęsów gliny – realizacja kameralnej rzeźby ceramicznej

10. Projektowanie i realizacja bibelotu lub biżuterii ceramicznej.

11. Realizacja dużej formy ceramicznej według własnego projektu.

12 . Kończenie prac z poprzednich zajęć (retusz, szkliwienie).


Termin

środa, 26, luty 2020

środa, 04, marzec 2020

środa, 11, marzec 2020

środa, 18, marzec 2020

środa, 25, marzec 2020

środa, 01, kwiecień 2020

środa, 08, kwiecień 2020

środa, 15, kwiecień 2020

środa, 22, kwiecień 2020

środa, 29, kwiecień 2020

środa, 06, maj 2020

środa, 13, maj 2020

środa, 20, maj 2020

środa, 27, maj 2020

środa, 03, czerwiec 2020

środa, 10, czerwiec 2020

środa, 17, czerwiec 2020

Jeśli wykupisz kurs  w trakcie jego trwania zwrócimy Ci wpłatę za już odbyte zajęcia. 

SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH


Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.


STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ


W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.


PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ


Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.


WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING


Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.


PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE


Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.


Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.

Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.

logo firmy Kidos.pl
logo portalu facebook
Chcę otrzymywać informację o nowych zajęciach i promocjach
Współpraca z uczelniami