Kidos

Organizatorzy

Profil Sztukarnia

PÓŁKOLONIE Sztuka w ogrodzie - popołudniowe plenerowe zajęcia artystyczne dla dzieci

Zajęcia dla dzieci PÓŁKOLONIE Sztuka w ogrodzie - popołudniowe plenerowe zajęcia artystyczne dla dzieci w Warszawie

półkolonie

Zajęcia dla dzieci PÓŁKOLONIE Sztuka w ogrodzie - popołudniowe plenerowe zajęcia artystyczne dla dzieci w Warszawie
Zajęcia dla dzieci PÓŁKOLONIE Sztuka w ogrodzie - popołudniowe plenerowe zajęcia artystyczne dla dzieci w Warszawie

półkolonie

Zajęcia dla dzieci PÓŁKOLONIE Sztuka w ogrodzie - popołudniowe plenerowe zajęcia artystyczne dla dzieci w Warszawie

Odolańska 60,

Warszawa

Mokotów

PÓŁKOLONIE Sztuka w ogrodzie - popołudniowe plenerowe zajęcia artystyczne dla dzieci

5 - 11 lat

Opis zajęć

 

Sztuka w ogrodzie to propozycja wakacyjnych zajęć dla dzieci od 6 do 10 roku życia. To różnorodne warsztaty artystyczne realizowane na świeżym powietrzu, w kameralnej grupie (od 4 do 8 osób). Celem zajęć jest stworzenie przestrzeni do swobodnych działań twóczych, rozwoju kreatywności, wzmacnianiu postawy twóczej. Położymy nacisk na działanie, będziemy zachęcać dzieci do artystycznych eksperymentów i prezentować bogactwo różnych technik. Za pomocą języka sztuki dzieci spróbują odtworzyć otaczającą ich rzeczywistość. Będzie kreatywnie, przyjaźnie, różnorodnie i bezpiecznie.


Warsztaty zaplanowane na 1 dzień nie będą powtarzać się w ramach 1 tygodnia zajęć.


W programie m.in.:

- warsztaty ceramiki
- warsztaty rysunku
- warsztaty malarstwa
- warsztaty decoupage'u
- warsztaty tworzenia lasów zamkniętych w szkle
- warsztaty tworzenia mydełek
- warsztaty rysunku botanicznego
- warsztaty architektury


Czas trwania 

15 godzin kursu - codziennie po 3 godziny

O prowadzącym - Klaudia Mańko, Magda Sypniewska, Stefania Pietrasiak

 

Stefania Pietrasiak - absolwentka Liceum Sztuk Plastycznych w Olsztynie (specjalizacja projektowanie ceramiki artystycznej i użytkowej) oraz Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu (Wzornictwo-projektowanie ceramiki, Restauracja i Rekonstrukcja Ceramiki i Szkła, oraz Sztuka i Wzornictwo Ceramiki). W swojej działalności artystycznej zajmuje się konserwacją dzieł sztuki, ceramiką artystyczną, oraz ceramiką użytkową w architekturze. Tworzy także ilustracje oraz grafikę koncepcyjną.

Magda Sypniewska - instruktorka warsztatów artystycznych, wielbicielka rękodzielnictwa oraz szeroko pojętego rzemiosła artystycznego. Uwielbia pracę z dziećmi. Dostrzegając ogromny wpływ twórczości plastycznej na rozwój najmłodszych, w swojej pracy z pełnym zamiłowaniem i zaangażowaniem stwarza dzieciom odpowiednie warunki do ich harmonijnego rozwoju. Swoją wiedzę z zakresu procesów edukacyjnych i wychowawczych poszerza na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.

Klaudia Mańko - studentka V roku Malarstwa Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, ze specjalizacją dyplomową z kostiumu na Wydziale Scenografii. Członkini kolektywu pracy twórczej Pryzmat, który skupia się na działalności projektowej, edukacyjnej i wystawienniczej. Ważne jest dla niej tworzenie prac, które mają znaczenie – szuka takiego sposobu przedstawienia, aby zmusić widza do przemyśleń, obudzenia wrażliwości. Obserwuje rzeczywistość, słucha ludzkich historii, przetwarza je na swój własny język twórczy, aby dotrzeć do uniwersalnej prawdy. Pragnie przekazywać historie, które zmuszają do refleksji, mają znaczenie, zanim zostaną zapomniane.

O organizatorze

SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH


Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.


STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ


W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.


PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ


Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.


WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING


Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.


PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE


Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.


Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.

Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.

 

Sztuka w ogrodzie to propozycja wakacyjnych zajęć dla dzieci od 6 do 10 roku życia. To różnorodne warsztaty artystyczne realizowane na świeżym powietrzu, w kameralnej grupie (od 4 do 8 osób). Celem zajęć jest stworzenie przestrzeni do swobodnych działań twóczych, rozwoju kreatywności, wzmacnianiu postawy twóczej. Położymy nacisk na działanie, będziemy zachęcać dzieci do artystycznych eksperymentów i prezentować bogactwo różnych technik. Za pomocą języka sztuki dzieci spróbują odtworzyć otaczającą ich rzeczywistość. Będzie kreatywnie, przyjaźnie, różnorodnie i bezpiecznie.


Warsztaty zaplanowane na 1 dzień nie będą powtarzać się w ramach 1 tygodnia zajęć.


W programie m.in.:

- warsztaty ceramiki
- warsztaty rysunku
- warsztaty malarstwa
- warsztaty decoupage'u
- warsztaty tworzenia lasów zamkniętych w szkle
- warsztaty tworzenia mydełek
- warsztaty rysunku botanicznego
- warsztaty architektury


Czas trwania 

15 godzin kursu - codziennie po 3 godziny

Klaudia Mańko, Magda Sypniewska, Stefania Pietrasiak

 

Stefania Pietrasiak - absolwentka Liceum Sztuk Plastycznych w Olsztynie (specjalizacja projektowanie ceramiki artystycznej i użytkowej) oraz Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu (Wzornictwo-projektowanie ceramiki, Restauracja i Rekonstrukcja Ceramiki i Szkła, oraz Sztuka i Wzornictwo Ceramiki). W swojej działalności artystycznej zajmuje się konserwacją dzieł sztuki, ceramiką artystyczną, oraz ceramiką użytkową w architekturze. Tworzy także ilustracje oraz grafikę koncepcyjną.

Magda Sypniewska - instruktorka warsztatów artystycznych, wielbicielka rękodzielnictwa oraz szeroko pojętego rzemiosła artystycznego. Uwielbia pracę z dziećmi. Dostrzegając ogromny wpływ twórczości plastycznej na rozwój najmłodszych, w swojej pracy z pełnym zamiłowaniem i zaangażowaniem stwarza dzieciom odpowiednie warunki do ich harmonijnego rozwoju. Swoją wiedzę z zakresu procesów edukacyjnych i wychowawczych poszerza na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.

Klaudia Mańko - studentka V roku Malarstwa Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, ze specjalizacją dyplomową z kostiumu na Wydziale Scenografii. Członkini kolektywu pracy twórczej Pryzmat, który skupia się na działalności projektowej, edukacyjnej i wystawienniczej. Ważne jest dla niej tworzenie prac, które mają znaczenie – szuka takiego sposobu przedstawienia, aby zmusić widza do przemyśleń, obudzenia wrażliwości. Obserwuje rzeczywistość, słucha ludzkich historii, przetwarza je na swój własny język twórczy, aby dotrzeć do uniwersalnej prawdy. Pragnie przekazywać historie, które zmuszają do refleksji, mają znaczenie, zanim zostaną zapomniane.

SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH


Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.


STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ


W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.


PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ


Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.


WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING


Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.


PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE


Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.


Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.

Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.

Sztukarnia

Sztukarnia

25 marca - 31 marca

tydzień

Sztukarnia
25 marca - 31 marca

Cały dzień

25
Pn
poniedziałek
26
Wt
wtorek
27
Śr
środa
28
Cz
czwartek
29
Pt
piątek
30
So
sobota
31
Nd
niedziela
6:30 AM
7:00 AM
7:30 AM
8:00 AM
8:30 AM
9:00 AM
9:30 AM
10:00 AM
10:30 AM
11:00 AM
11:30 AM
12:00 PM
12:30 PM
1:00 PM
1:30 PM
2:00 PM
2:30 PM
3:00 PM
3:30 PM
4:00 PM
4:30 PM
5:00 PM
5:30 PM
6:00 PM
6:30 PM
7:00 PM
7:30 PM
8:00 PM
8:30 PM

Opis zajęć

 

Sztuka w ogrodzie to propozycja wakacyjnych zajęć dla dzieci od 6 do 10 roku życia. To różnorodne warsztaty artystyczne realizowane na świeżym powietrzu, w kameralnej grupie (od 4 do 8 osób). Celem zajęć jest stworzenie przestrzeni do swobodnych działań twóczych, rozwoju kreatywności, wzmacnianiu postawy twóczej. Położymy nacisk na działanie, będziemy zachęcać dzieci do artystycznych eksperymentów i prezentować bogactwo różnych technik. Za pomocą języka sztuki dzieci spróbują odtworzyć otaczającą ich rzeczywistość. Będzie kreatywnie, przyjaźnie, różnorodnie i bezpiecznie.


Warsztaty zaplanowane na 1 dzień nie będą powtarzać się w ramach 1 tygodnia zajęć.


W programie m.in.:

- warsztaty ceramiki
- warsztaty rysunku
- warsztaty malarstwa
- warsztaty decoupage'u
- warsztaty tworzenia lasów zamkniętych w szkle
- warsztaty tworzenia mydełek
- warsztaty rysunku botanicznego
- warsztaty architektury


Czas trwania 

15 godzin kursu - codziennie po 3 godziny

O prowadzącym - Klaudia Mańko, Magda Sypniewska, Stefania Pietrasiak

 

Stefania Pietrasiak - absolwentka Liceum Sztuk Plastycznych w Olsztynie (specjalizacja projektowanie ceramiki artystycznej i użytkowej) oraz Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu (Wzornictwo-projektowanie ceramiki, Restauracja i Rekonstrukcja Ceramiki i Szkła, oraz Sztuka i Wzornictwo Ceramiki). W swojej działalności artystycznej zajmuje się konserwacją dzieł sztuki, ceramiką artystyczną, oraz ceramiką użytkową w architekturze. Tworzy także ilustracje oraz grafikę koncepcyjną.

Magda Sypniewska - instruktorka warsztatów artystycznych, wielbicielka rękodzielnictwa oraz szeroko pojętego rzemiosła artystycznego. Uwielbia pracę z dziećmi. Dostrzegając ogromny wpływ twórczości plastycznej na rozwój najmłodszych, w swojej pracy z pełnym zamiłowaniem i zaangażowaniem stwarza dzieciom odpowiednie warunki do ich harmonijnego rozwoju. Swoją wiedzę z zakresu procesów edukacyjnych i wychowawczych poszerza na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.

Klaudia Mańko - studentka V roku Malarstwa Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, ze specjalizacją dyplomową z kostiumu na Wydziale Scenografii. Członkini kolektywu pracy twórczej Pryzmat, który skupia się na działalności projektowej, edukacyjnej i wystawienniczej. Ważne jest dla niej tworzenie prac, które mają znaczenie – szuka takiego sposobu przedstawienia, aby zmusić widza do przemyśleń, obudzenia wrażliwości. Obserwuje rzeczywistość, słucha ludzkich historii, przetwarza je na swój własny język twórczy, aby dotrzeć do uniwersalnej prawdy. Pragnie przekazywać historie, które zmuszają do refleksji, mają znaczenie, zanim zostaną zapomniane.

O organizatorze

SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH


Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.


STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ


W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.


PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ


Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.


WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING


Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.


PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE


Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.


Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.

Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.

 

Sztuka w ogrodzie to propozycja wakacyjnych zajęć dla dzieci od 6 do 10 roku życia. To różnorodne warsztaty artystyczne realizowane na świeżym powietrzu, w kameralnej grupie (od 4 do 8 osób). Celem zajęć jest stworzenie przestrzeni do swobodnych działań twóczych, rozwoju kreatywności, wzmacnianiu postawy twóczej. Położymy nacisk na działanie, będziemy zachęcać dzieci do artystycznych eksperymentów i prezentować bogactwo różnych technik. Za pomocą języka sztuki dzieci spróbują odtworzyć otaczającą ich rzeczywistość. Będzie kreatywnie, przyjaźnie, różnorodnie i bezpiecznie.


Warsztaty zaplanowane na 1 dzień nie będą powtarzać się w ramach 1 tygodnia zajęć.


W programie m.in.:

- warsztaty ceramiki
- warsztaty rysunku
- warsztaty malarstwa
- warsztaty decoupage'u
- warsztaty tworzenia lasów zamkniętych w szkle
- warsztaty tworzenia mydełek
- warsztaty rysunku botanicznego
- warsztaty architektury


Czas trwania 

15 godzin kursu - codziennie po 3 godziny

Klaudia Mańko, Magda Sypniewska, Stefania Pietrasiak

 

Stefania Pietrasiak - absolwentka Liceum Sztuk Plastycznych w Olsztynie (specjalizacja projektowanie ceramiki artystycznej i użytkowej) oraz Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu (Wzornictwo-projektowanie ceramiki, Restauracja i Rekonstrukcja Ceramiki i Szkła, oraz Sztuka i Wzornictwo Ceramiki). W swojej działalności artystycznej zajmuje się konserwacją dzieł sztuki, ceramiką artystyczną, oraz ceramiką użytkową w architekturze. Tworzy także ilustracje oraz grafikę koncepcyjną.

Magda Sypniewska - instruktorka warsztatów artystycznych, wielbicielka rękodzielnictwa oraz szeroko pojętego rzemiosła artystycznego. Uwielbia pracę z dziećmi. Dostrzegając ogromny wpływ twórczości plastycznej na rozwój najmłodszych, w swojej pracy z pełnym zamiłowaniem i zaangażowaniem stwarza dzieciom odpowiednie warunki do ich harmonijnego rozwoju. Swoją wiedzę z zakresu procesów edukacyjnych i wychowawczych poszerza na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.

Klaudia Mańko - studentka V roku Malarstwa Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, ze specjalizacją dyplomową z kostiumu na Wydziale Scenografii. Członkini kolektywu pracy twórczej Pryzmat, który skupia się na działalności projektowej, edukacyjnej i wystawienniczej. Ważne jest dla niej tworzenie prac, które mają znaczenie – szuka takiego sposobu przedstawienia, aby zmusić widza do przemyśleń, obudzenia wrażliwości. Obserwuje rzeczywistość, słucha ludzkich historii, przetwarza je na swój własny język twórczy, aby dotrzeć do uniwersalnej prawdy. Pragnie przekazywać historie, które zmuszają do refleksji, mają znaczenie, zanim zostaną zapomniane.

SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH


Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.


STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ


W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.


PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ


Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.


WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING


Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.


PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE


Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.


Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.

Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.

logo firmy Kidos.pl
logo portalu facebook
Chcę otrzymywać informację o nowych zajęciach i promocjach
Współpraca z uczelniami