Kidos

Organizatorzy

Profil Manubbies

Twórcze warsztaty manualno-rozwojowe

Zajęcia dla dzieci Twórcze warsztaty manualno-rozwojowe w Warszawie

edukacja

Zajęcia dla dzieci Twórcze warsztaty manualno-rozwojowe w Warszawie
Zajęcia dla dzieci Twórcze warsztaty manualno-rozwojowe w Warszawie
Zajęcia dla dzieci Twórcze warsztaty manualno-rozwojowe w Warszawie
Zajęcia dla dzieci Twórcze warsztaty manualno-rozwojowe w Warszawie

edukacja

Zajęcia dla dzieci Twórcze warsztaty manualno-rozwojowe w Warszawie

Raabego 2c/159,

Warszawa

Ursynów

Twórcze warsztaty manualno-rozwojowe

7 - 11 lat

Opis zajęć

Zapraszamy na pierwsze zajęcia próbne (wejście jednorazowe 40zł), następne wejścia wykupowane są w cyklach miesięcznych.


Na zajęciach uczestnicy tworzą: akcesoria (również szkolne ;), biżuterię, ubrania, wyposażenie pokoju, zabawki, a nawet obuwie! 


Podczas zajęć: 

Myślenie projektowe - Dziecko uczy się rozpoznawać swoje potrzeby. Wymyśla, jak projekt ma wyglądać, jakie funkcje spełniać. Np. bluza wyposażona w kieszonkę z wyjściem na słuchawki. 

Projektowanie, kreacja - Rysunek, kolaż, opis - cokolwiek przeniesie koncept z głowy do rzeczywistości. To również czas nauki dokonywania wyborów i twórczego myślenia.

Planowanie - Każde działanie można podzielić na mniejsze etapy. Ta uniwersalna zasada ułatwia podejmowanie większych wyzwań. Jakie etapy są konieczne, aby stworzyć wyjątkową bluzę? Jak dany materiał może się zachować? Co zszyć najpierw? Jak uzyskać pewien efekt? Eksperymenty są wpisane w proces. 

Samodzielność, akceptacja, cierpliwość - Dziecko, ze wsparciem podejmuje wyzwania, którym jest w stanie sprostać. Buduje pozytywny obraz siebie. Widzi w błędach szansę, coś innego niż niepowodzenie i więcej niż nieuniknioną konieczność. Uczy się, że wartościowe rzeczy wymagają czasu i pracy. 

Współpraca, komunikacja, zaufanie - Projekty można zaplanować razem, a pewne elementy wykonać wspólnie. Wykorzystujemy to, że dzieci uczą się od siebie bardziej efektywnie. 


Jak by to było ze stworzeniem, np. bluzy? 

Dziecko zaprojektuje i uszyje własną bluzę. Obszyje kwiecistym ściegiem - ułatwi to komputerowo regulowane tempo szycia. Nabije do bluzy oczka i perełki. Następnie zaprojektuje precyzyjny kształt płatka śniegu, ploter wytnie go w materiale, aby potem nakleić na bluzę. Na koniec jeszcze wgrzanie kilku termo dżetów i zaakcentowanie w kilku miejscach brokatowej farby. 


Szczegóły: 

- materiały w cenie 

- grupy 4-6 osobowe 

- odbieramy dzieci ze świetlicy szkoły przy ul. Lokajskiego 

- cyklicznie do wyboru 60 lub 90 minut/tydzień 


„Znajdziecie u nas ciepłe miejsce, w którym dzieci rozwiną swój potencjał oraz pasję tworzenia.”  

O organizatorze

Serdecznie zapraszamy dzieci w wieku 7-15 lat na warsztaty manualno-twórcze!

  • Uczestnicy tworzą na zajęciach: akcesoria (również szkolne(;), biżuterię, ubrania, wyposażenie pokoju, zabawki, a nawet obuwie! 
  • Zajęcia oparte są na nauce myślenia projektowego oraz treningu umiejętności społecznych,
  • Dla początkujących i zaawansowanych - indywidualne wsparcie, program dostosowany do wieku uczestnika, 
  • Znajdziecie u nas ciepłe miejsce, w którym dzieci rozwiną swój potencjał oraz pasję tworzenia.

PODCZAS ZAJĘĆ

Myślenie projektowe: 

dziecko uczy się rozpoznawać swoje potrzeby. Wymyśla, jak projekt ma wyglądać, jakie funkcje 

spełniać. Np. bluza wyposażona w kieszonkę z wyjściem na słuchawki.

Projektowanie, kreacja: 

rysunek, kolaż opis - cokolwiek przeniesie koncept z głowy do rzeczywistości. To również czas nauki dokonywania wyborów i twórczego myślenia.

Planowanie:
Każde działanie można podzielić na mniejsze etapy. Ta uniwersalna zasada ułatwia podejmowanie większych wyzwań. Jakie etapy są konieczne, aby stworzyć wyjątkową bluzę? Jak dany materiał może się zachować, co zszyć najpierw, jak uzyskać pewien efekt? Eksperymenty są wpisane w proces. 

Współpraca, komunikacja, zaufanie:
Projekty można zaplanować razem, a pewne elementy wykonać wspólnie. 

Wykorzystujemy to, że dzieci uczą się od siebie bardziej efektywnie.

Samodzielność, akceptacja, cierpliwość:
dziecko, ze wsparciem podejmuje wyzwania, którym jest w stanie sprostać. Buduje pozytywny obraz siebie. Widzi w błędach szansę, coś innego niż niepowodzenie i więcej niż nieuniknioną konieczność. Uczy się, że wartościowe rzeczy wymagają czasu i pracy. 


PRACOWNIA MANUBBIES TWOJĄ KRAINĄ MOŻLIWOŚCI

  • …tkaniny, dzianiny ale też np. folie, gąbki, tkanina tablicowa (do pisania). Daje to
    możliwość wyjścia naprzeciw najbardziej wymagającym, kreatywnym dzieciom.
  • …wachlarz pasmanterii, półproduktów umożliwi wierne odwzorowanie konceptu.
    Np. bigle do torebek, plastikowe oczy, naszywki i kilkaset innych elementów!
  • …duży wybór przyrządów rozwinie horyzonty oraz warsztat pracy. M.in. komputerowe maszyny, ploter, prasy kaletnicze, aplikatory do kryształków, przyrząd do foliowania.

Jak może wyglądać tworzenie bluzy?

Dziecko obszyje bluzę kwiecistym ściegiem - ułatwi to komputerowo regulowane tempo szycia. Nabije do bluzy oczka i perełki. Następnie zaprojektuje precyzyjny kształt płatka śniegu, ploter wytnie go w materiale, aby potem nakleić na bluzę. Na koniec jeszcze wgrzanie kilku termo dżetów i zaakcentowanie w kilku miejscach brokatowej farby.


Więcej o zajęciach: w grafiku zajęć.

Zapraszamy na pierwsze zajęcia próbne (wejście jednorazowe 40zł), następne wejścia wykupowane są w cyklach miesięcznych.


Na zajęciach uczestnicy tworzą: akcesoria (również szkolne ;), biżuterię, ubrania, wyposażenie pokoju, zabawki, a nawet obuwie! 


Podczas zajęć: 

Myślenie projektowe - Dziecko uczy się rozpoznawać swoje potrzeby. Wymyśla, jak projekt ma wyglądać, jakie funkcje spełniać. Np. bluza wyposażona w kieszonkę z wyjściem na słuchawki. 

Projektowanie, kreacja - Rysunek, kolaż, opis - cokolwiek przeniesie koncept z głowy do rzeczywistości. To również czas nauki dokonywania wyborów i twórczego myślenia.

Planowanie - Każde działanie można podzielić na mniejsze etapy. Ta uniwersalna zasada ułatwia podejmowanie większych wyzwań. Jakie etapy są konieczne, aby stworzyć wyjątkową bluzę? Jak dany materiał może się zachować? Co zszyć najpierw? Jak uzyskać pewien efekt? Eksperymenty są wpisane w proces. 

Samodzielność, akceptacja, cierpliwość - Dziecko, ze wsparciem podejmuje wyzwania, którym jest w stanie sprostać. Buduje pozytywny obraz siebie. Widzi w błędach szansę, coś innego niż niepowodzenie i więcej niż nieuniknioną konieczność. Uczy się, że wartościowe rzeczy wymagają czasu i pracy. 

Współpraca, komunikacja, zaufanie - Projekty można zaplanować razem, a pewne elementy wykonać wspólnie. Wykorzystujemy to, że dzieci uczą się od siebie bardziej efektywnie. 


Jak by to było ze stworzeniem, np. bluzy? 

Dziecko zaprojektuje i uszyje własną bluzę. Obszyje kwiecistym ściegiem - ułatwi to komputerowo regulowane tempo szycia. Nabije do bluzy oczka i perełki. Następnie zaprojektuje precyzyjny kształt płatka śniegu, ploter wytnie go w materiale, aby potem nakleić na bluzę. Na koniec jeszcze wgrzanie kilku termo dżetów i zaakcentowanie w kilku miejscach brokatowej farby. 


Szczegóły: 

- materiały w cenie 

- grupy 4-6 osobowe 

- odbieramy dzieci ze świetlicy szkoły przy ul. Lokajskiego 

- cyklicznie do wyboru 60 lub 90 minut/tydzień 


„Znajdziecie u nas ciepłe miejsce, w którym dzieci rozwiną swój potencjał oraz pasję tworzenia.”  

Serdecznie zapraszamy dzieci w wieku 7-15 lat na warsztaty manualno-twórcze!

  • Uczestnicy tworzą na zajęciach: akcesoria (również szkolne(;), biżuterię, ubrania, wyposażenie pokoju, zabawki, a nawet obuwie! 
  • Zajęcia oparte są na nauce myślenia projektowego oraz treningu umiejętności społecznych,
  • Dla początkujących i zaawansowanych - indywidualne wsparcie, program dostosowany do wieku uczestnika, 
  • Znajdziecie u nas ciepłe miejsce, w którym dzieci rozwiną swój potencjał oraz pasję tworzenia.

PODCZAS ZAJĘĆ

Myślenie projektowe: 

dziecko uczy się rozpoznawać swoje potrzeby. Wymyśla, jak projekt ma wyglądać, jakie funkcje 

spełniać. Np. bluza wyposażona w kieszonkę z wyjściem na słuchawki.

Projektowanie, kreacja: 

rysunek, kolaż opis - cokolwiek przeniesie koncept z głowy do rzeczywistości. To również czas nauki dokonywania wyborów i twórczego myślenia.

Planowanie:
Każde działanie można podzielić na mniejsze etapy. Ta uniwersalna zasada ułatwia podejmowanie większych wyzwań. Jakie etapy są konieczne, aby stworzyć wyjątkową bluzę? Jak dany materiał może się zachować, co zszyć najpierw, jak uzyskać pewien efekt? Eksperymenty są wpisane w proces. 

Współpraca, komunikacja, zaufanie:
Projekty można zaplanować razem, a pewne elementy wykonać wspólnie. 

Wykorzystujemy to, że dzieci uczą się od siebie bardziej efektywnie.

Samodzielność, akceptacja, cierpliwość:
dziecko, ze wsparciem podejmuje wyzwania, którym jest w stanie sprostać. Buduje pozytywny obraz siebie. Widzi w błędach szansę, coś innego niż niepowodzenie i więcej niż nieuniknioną konieczność. Uczy się, że wartościowe rzeczy wymagają czasu i pracy. 


PRACOWNIA MANUBBIES TWOJĄ KRAINĄ MOŻLIWOŚCI

  • …tkaniny, dzianiny ale też np. folie, gąbki, tkanina tablicowa (do pisania). Daje to
    możliwość wyjścia naprzeciw najbardziej wymagającym, kreatywnym dzieciom.
  • …wachlarz pasmanterii, półproduktów umożliwi wierne odwzorowanie konceptu.
    Np. bigle do torebek, plastikowe oczy, naszywki i kilkaset innych elementów!
  • …duży wybór przyrządów rozwinie horyzonty oraz warsztat pracy. M.in. komputerowe maszyny, ploter, prasy kaletnicze, aplikatory do kryształków, przyrząd do foliowania.

Jak może wyglądać tworzenie bluzy?

Dziecko obszyje bluzę kwiecistym ściegiem - ułatwi to komputerowo regulowane tempo szycia. Nabije do bluzy oczka i perełki. Następnie zaprojektuje precyzyjny kształt płatka śniegu, ploter wytnie go w materiale, aby potem nakleić na bluzę. Na koniec jeszcze wgrzanie kilku termo dżetów i zaakcentowanie w kilku miejscach brokatowej farby.


Więcej o zajęciach: w grafiku zajęć.

Manubbies

Manubbies

25 marca - 31 marca

tydzień

Manubbies
25 marca - 31 marca

Cały dzień

25
Pn
poniedziałek
26
Wt
wtorek
27
Śr
środa
28
Cz
czwartek
29
Pt
piątek
30
So
sobota
31
Nd
niedziela
6:30 AM
7:00 AM
7:30 AM
8:00 AM
8:30 AM
9:00 AM
9:30 AM
10:00 AM
10:30 AM
11:00 AM
11:30 AM
12:00 PM
12:30 PM
1:00 PM
1:30 PM
2:00 PM
2:30 PM
3:00 PM
3:30 PM
4:00 PM
4:30 PM
5:00 PM
5:30 PM
6:00 PM
6:30 PM
7:00 PM
7:30 PM
8:00 PM
8:30 PM

Opis zajęć

Zapraszamy na pierwsze zajęcia próbne (wejście jednorazowe 40zł), następne wejścia wykupowane są w cyklach miesięcznych.


Na zajęciach uczestnicy tworzą: akcesoria (również szkolne ;), biżuterię, ubrania, wyposażenie pokoju, zabawki, a nawet obuwie! 


Podczas zajęć: 

Myślenie projektowe - Dziecko uczy się rozpoznawać swoje potrzeby. Wymyśla, jak projekt ma wyglądać, jakie funkcje spełniać. Np. bluza wyposażona w kieszonkę z wyjściem na słuchawki. 

Projektowanie, kreacja - Rysunek, kolaż, opis - cokolwiek przeniesie koncept z głowy do rzeczywistości. To również czas nauki dokonywania wyborów i twórczego myślenia.

Planowanie - Każde działanie można podzielić na mniejsze etapy. Ta uniwersalna zasada ułatwia podejmowanie większych wyzwań. Jakie etapy są konieczne, aby stworzyć wyjątkową bluzę? Jak dany materiał może się zachować? Co zszyć najpierw? Jak uzyskać pewien efekt? Eksperymenty są wpisane w proces. 

Samodzielność, akceptacja, cierpliwość - Dziecko, ze wsparciem podejmuje wyzwania, którym jest w stanie sprostać. Buduje pozytywny obraz siebie. Widzi w błędach szansę, coś innego niż niepowodzenie i więcej niż nieuniknioną konieczność. Uczy się, że wartościowe rzeczy wymagają czasu i pracy. 

Współpraca, komunikacja, zaufanie - Projekty można zaplanować razem, a pewne elementy wykonać wspólnie. Wykorzystujemy to, że dzieci uczą się od siebie bardziej efektywnie. 


Jak by to było ze stworzeniem, np. bluzy? 

Dziecko zaprojektuje i uszyje własną bluzę. Obszyje kwiecistym ściegiem - ułatwi to komputerowo regulowane tempo szycia. Nabije do bluzy oczka i perełki. Następnie zaprojektuje precyzyjny kształt płatka śniegu, ploter wytnie go w materiale, aby potem nakleić na bluzę. Na koniec jeszcze wgrzanie kilku termo dżetów i zaakcentowanie w kilku miejscach brokatowej farby. 


Szczegóły: 

- materiały w cenie 

- grupy 4-6 osobowe 

- odbieramy dzieci ze świetlicy szkoły przy ul. Lokajskiego 

- cyklicznie do wyboru 60 lub 90 minut/tydzień 


„Znajdziecie u nas ciepłe miejsce, w którym dzieci rozwiną swój potencjał oraz pasję tworzenia.”  

O organizatorze

Serdecznie zapraszamy dzieci w wieku 7-15 lat na warsztaty manualno-twórcze!

  • Uczestnicy tworzą na zajęciach: akcesoria (również szkolne(;), biżuterię, ubrania, wyposażenie pokoju, zabawki, a nawet obuwie! 
  • Zajęcia oparte są na nauce myślenia projektowego oraz treningu umiejętności społecznych,
  • Dla początkujących i zaawansowanych - indywidualne wsparcie, program dostosowany do wieku uczestnika, 
  • Znajdziecie u nas ciepłe miejsce, w którym dzieci rozwiną swój potencjał oraz pasję tworzenia.

PODCZAS ZAJĘĆ

Myślenie projektowe: 

dziecko uczy się rozpoznawać swoje potrzeby. Wymyśla, jak projekt ma wyglądać, jakie funkcje 

spełniać. Np. bluza wyposażona w kieszonkę z wyjściem na słuchawki.

Projektowanie, kreacja: 

rysunek, kolaż opis - cokolwiek przeniesie koncept z głowy do rzeczywistości. To również czas nauki dokonywania wyborów i twórczego myślenia.

Planowanie:
Każde działanie można podzielić na mniejsze etapy. Ta uniwersalna zasada ułatwia podejmowanie większych wyzwań. Jakie etapy są konieczne, aby stworzyć wyjątkową bluzę? Jak dany materiał może się zachować, co zszyć najpierw, jak uzyskać pewien efekt? Eksperymenty są wpisane w proces. 

Współpraca, komunikacja, zaufanie:
Projekty można zaplanować razem, a pewne elementy wykonać wspólnie. 

Wykorzystujemy to, że dzieci uczą się od siebie bardziej efektywnie.

Samodzielność, akceptacja, cierpliwość:
dziecko, ze wsparciem podejmuje wyzwania, którym jest w stanie sprostać. Buduje pozytywny obraz siebie. Widzi w błędach szansę, coś innego niż niepowodzenie i więcej niż nieuniknioną konieczność. Uczy się, że wartościowe rzeczy wymagają czasu i pracy. 


PRACOWNIA MANUBBIES TWOJĄ KRAINĄ MOŻLIWOŚCI

  • …tkaniny, dzianiny ale też np. folie, gąbki, tkanina tablicowa (do pisania). Daje to
    możliwość wyjścia naprzeciw najbardziej wymagającym, kreatywnym dzieciom.
  • …wachlarz pasmanterii, półproduktów umożliwi wierne odwzorowanie konceptu.
    Np. bigle do torebek, plastikowe oczy, naszywki i kilkaset innych elementów!
  • …duży wybór przyrządów rozwinie horyzonty oraz warsztat pracy. M.in. komputerowe maszyny, ploter, prasy kaletnicze, aplikatory do kryształków, przyrząd do foliowania.

Jak może wyglądać tworzenie bluzy?

Dziecko obszyje bluzę kwiecistym ściegiem - ułatwi to komputerowo regulowane tempo szycia. Nabije do bluzy oczka i perełki. Następnie zaprojektuje precyzyjny kształt płatka śniegu, ploter wytnie go w materiale, aby potem nakleić na bluzę. Na koniec jeszcze wgrzanie kilku termo dżetów i zaakcentowanie w kilku miejscach brokatowej farby.


Więcej o zajęciach: w grafiku zajęć.

Zapraszamy na pierwsze zajęcia próbne (wejście jednorazowe 40zł), następne wejścia wykupowane są w cyklach miesięcznych.


Na zajęciach uczestnicy tworzą: akcesoria (również szkolne ;), biżuterię, ubrania, wyposażenie pokoju, zabawki, a nawet obuwie! 


Podczas zajęć: 

Myślenie projektowe - Dziecko uczy się rozpoznawać swoje potrzeby. Wymyśla, jak projekt ma wyglądać, jakie funkcje spełniać. Np. bluza wyposażona w kieszonkę z wyjściem na słuchawki. 

Projektowanie, kreacja - Rysunek, kolaż, opis - cokolwiek przeniesie koncept z głowy do rzeczywistości. To również czas nauki dokonywania wyborów i twórczego myślenia.

Planowanie - Każde działanie można podzielić na mniejsze etapy. Ta uniwersalna zasada ułatwia podejmowanie większych wyzwań. Jakie etapy są konieczne, aby stworzyć wyjątkową bluzę? Jak dany materiał może się zachować? Co zszyć najpierw? Jak uzyskać pewien efekt? Eksperymenty są wpisane w proces. 

Samodzielność, akceptacja, cierpliwość - Dziecko, ze wsparciem podejmuje wyzwania, którym jest w stanie sprostać. Buduje pozytywny obraz siebie. Widzi w błędach szansę, coś innego niż niepowodzenie i więcej niż nieuniknioną konieczność. Uczy się, że wartościowe rzeczy wymagają czasu i pracy. 

Współpraca, komunikacja, zaufanie - Projekty można zaplanować razem, a pewne elementy wykonać wspólnie. Wykorzystujemy to, że dzieci uczą się od siebie bardziej efektywnie. 


Jak by to było ze stworzeniem, np. bluzy? 

Dziecko zaprojektuje i uszyje własną bluzę. Obszyje kwiecistym ściegiem - ułatwi to komputerowo regulowane tempo szycia. Nabije do bluzy oczka i perełki. Następnie zaprojektuje precyzyjny kształt płatka śniegu, ploter wytnie go w materiale, aby potem nakleić na bluzę. Na koniec jeszcze wgrzanie kilku termo dżetów i zaakcentowanie w kilku miejscach brokatowej farby. 


Szczegóły: 

- materiały w cenie 

- grupy 4-6 osobowe 

- odbieramy dzieci ze świetlicy szkoły przy ul. Lokajskiego 

- cyklicznie do wyboru 60 lub 90 minut/tydzień 


„Znajdziecie u nas ciepłe miejsce, w którym dzieci rozwiną swój potencjał oraz pasję tworzenia.”  

Serdecznie zapraszamy dzieci w wieku 7-15 lat na warsztaty manualno-twórcze!

  • Uczestnicy tworzą na zajęciach: akcesoria (również szkolne(;), biżuterię, ubrania, wyposażenie pokoju, zabawki, a nawet obuwie! 
  • Zajęcia oparte są na nauce myślenia projektowego oraz treningu umiejętności społecznych,
  • Dla początkujących i zaawansowanych - indywidualne wsparcie, program dostosowany do wieku uczestnika, 
  • Znajdziecie u nas ciepłe miejsce, w którym dzieci rozwiną swój potencjał oraz pasję tworzenia.

PODCZAS ZAJĘĆ

Myślenie projektowe: 

dziecko uczy się rozpoznawać swoje potrzeby. Wymyśla, jak projekt ma wyglądać, jakie funkcje 

spełniać. Np. bluza wyposażona w kieszonkę z wyjściem na słuchawki.

Projektowanie, kreacja: 

rysunek, kolaż opis - cokolwiek przeniesie koncept z głowy do rzeczywistości. To również czas nauki dokonywania wyborów i twórczego myślenia.

Planowanie:
Każde działanie można podzielić na mniejsze etapy. Ta uniwersalna zasada ułatwia podejmowanie większych wyzwań. Jakie etapy są konieczne, aby stworzyć wyjątkową bluzę? Jak dany materiał może się zachować, co zszyć najpierw, jak uzyskać pewien efekt? Eksperymenty są wpisane w proces. 

Współpraca, komunikacja, zaufanie:
Projekty można zaplanować razem, a pewne elementy wykonać wspólnie. 

Wykorzystujemy to, że dzieci uczą się od siebie bardziej efektywnie.

Samodzielność, akceptacja, cierpliwość:
dziecko, ze wsparciem podejmuje wyzwania, którym jest w stanie sprostać. Buduje pozytywny obraz siebie. Widzi w błędach szansę, coś innego niż niepowodzenie i więcej niż nieuniknioną konieczność. Uczy się, że wartościowe rzeczy wymagają czasu i pracy. 


PRACOWNIA MANUBBIES TWOJĄ KRAINĄ MOŻLIWOŚCI

  • …tkaniny, dzianiny ale też np. folie, gąbki, tkanina tablicowa (do pisania). Daje to
    możliwość wyjścia naprzeciw najbardziej wymagającym, kreatywnym dzieciom.
  • …wachlarz pasmanterii, półproduktów umożliwi wierne odwzorowanie konceptu.
    Np. bigle do torebek, plastikowe oczy, naszywki i kilkaset innych elementów!
  • …duży wybór przyrządów rozwinie horyzonty oraz warsztat pracy. M.in. komputerowe maszyny, ploter, prasy kaletnicze, aplikatory do kryształków, przyrząd do foliowania.

Jak może wyglądać tworzenie bluzy?

Dziecko obszyje bluzę kwiecistym ściegiem - ułatwi to komputerowo regulowane tempo szycia. Nabije do bluzy oczka i perełki. Następnie zaprojektuje precyzyjny kształt płatka śniegu, ploter wytnie go w materiale, aby potem nakleić na bluzę. Na koniec jeszcze wgrzanie kilku termo dżetów i zaakcentowanie w kilku miejscach brokatowej farby.


Więcej o zajęciach: w grafiku zajęć.

logo firmy Kidos.pl
logo portalu facebook
Chcę otrzymywać informację o nowych zajęciach i promocjach
Współpraca z uczelniami