Kidos
Organizatorzy
Profil Manubbies
Twórcze warsztaty manualno-rozwojowe
edukacja
edukacja
Raabego 2c/159,
Warszawa
Ursynów
7 - 11 lat
Opis zajęć
Zapraszamy na pierwsze zajęcia próbne (wejście jednorazowe 40zł), następne wejścia wykupowane są w cyklach miesięcznych.
Na zajęciach uczestnicy tworzą: akcesoria (również szkolne ;), biżuterię, ubrania, wyposażenie pokoju, zabawki, a nawet obuwie!
Podczas zajęć:
Myślenie projektowe - Dziecko uczy się rozpoznawać swoje potrzeby. Wymyśla, jak projekt ma wyglądać, jakie funkcje spełniać. Np. bluza wyposażona w kieszonkę z wyjściem na słuchawki.
Projektowanie, kreacja - Rysunek, kolaż, opis - cokolwiek przeniesie koncept z głowy do rzeczywistości. To również czas nauki dokonywania wyborów i twórczego myślenia.
Planowanie - Każde działanie można podzielić na mniejsze etapy. Ta uniwersalna zasada ułatwia podejmowanie większych wyzwań. Jakie etapy są konieczne, aby stworzyć wyjątkową bluzę? Jak dany materiał może się zachować? Co zszyć najpierw? Jak uzyskać pewien efekt? Eksperymenty są wpisane w proces.
Samodzielność, akceptacja, cierpliwość - Dziecko, ze wsparciem podejmuje wyzwania, którym jest w stanie sprostać. Buduje pozytywny obraz siebie. Widzi w błędach szansę, coś innego niż niepowodzenie i więcej niż nieuniknioną konieczność. Uczy się, że wartościowe rzeczy wymagają czasu i pracy.
Współpraca, komunikacja, zaufanie - Projekty można zaplanować razem, a pewne elementy wykonać wspólnie. Wykorzystujemy to, że dzieci uczą się od siebie bardziej efektywnie.
Jak by to było ze stworzeniem, np. bluzy?
Dziecko zaprojektuje i uszyje własną bluzę. Obszyje kwiecistym ściegiem - ułatwi to komputerowo regulowane tempo szycia. Nabije do bluzy oczka i perełki. Następnie zaprojektuje precyzyjny kształt płatka śniegu, ploter wytnie go w materiale, aby potem nakleić na bluzę. Na koniec jeszcze wgrzanie kilku termo dżetów i zaakcentowanie w kilku miejscach brokatowej farby.
Szczegóły:
- materiały w cenie
- grupy 4-6 osobowe
- odbieramy dzieci ze świetlicy szkoły przy ul. Lokajskiego
- cyklicznie do wyboru 60 lub 90 minut/tydzień
„Znajdziecie u nas ciepłe miejsce, w którym dzieci rozwiną swój potencjał oraz pasję tworzenia.”
O organizatorze
Serdecznie zapraszamy dzieci w wieku 7-15 lat na warsztaty manualno-twórcze!
PODCZAS ZAJĘĆ
Myślenie projektowe:
dziecko uczy się rozpoznawać swoje potrzeby. Wymyśla, jak projekt ma wyglądać, jakie funkcje
spełniać. Np. bluza wyposażona w kieszonkę z wyjściem na słuchawki.
Projektowanie, kreacja:
rysunek, kolaż opis - cokolwiek przeniesie koncept z głowy do rzeczywistości. To również czas nauki dokonywania wyborów i twórczego myślenia.
Planowanie:
Każde działanie można podzielić na mniejsze etapy. Ta uniwersalna zasada ułatwia podejmowanie większych wyzwań. Jakie etapy są konieczne, aby stworzyć wyjątkową bluzę? Jak dany materiał może się zachować, co zszyć najpierw, jak uzyskać pewien efekt? Eksperymenty są wpisane w proces.
Współpraca, komunikacja, zaufanie:
Projekty można zaplanować razem, a pewne elementy wykonać wspólnie.
Wykorzystujemy to, że dzieci uczą się od siebie bardziej efektywnie.
Samodzielność, akceptacja, cierpliwość:
dziecko, ze wsparciem podejmuje wyzwania, którym jest w stanie sprostać. Buduje pozytywny obraz siebie. Widzi w błędach szansę, coś innego niż niepowodzenie i więcej niż nieuniknioną konieczność. Uczy się, że wartościowe rzeczy wymagają czasu i pracy.
PRACOWNIA MANUBBIES TWOJĄ KRAINĄ MOŻLIWOŚCI
Jak może wyglądać tworzenie bluzy?
Dziecko obszyje bluzę kwiecistym ściegiem - ułatwi to komputerowo regulowane tempo szycia. Nabije do bluzy oczka i perełki. Następnie zaprojektuje precyzyjny kształt płatka śniegu, ploter wytnie go w materiale, aby potem nakleić na bluzę. Na koniec jeszcze wgrzanie kilku termo dżetów i zaakcentowanie w kilku miejscach brokatowej farby.
Więcej o zajęciach: w grafiku zajęć.
Opis zajęć
Zapraszamy na pierwsze zajęcia próbne (wejście jednorazowe 40zł), następne wejścia wykupowane są w cyklach miesięcznych.
Na zajęciach uczestnicy tworzą: akcesoria (również szkolne ;), biżuterię, ubrania, wyposażenie pokoju, zabawki, a nawet obuwie!
Podczas zajęć:
Myślenie projektowe - Dziecko uczy się rozpoznawać swoje potrzeby. Wymyśla, jak projekt ma wyglądać, jakie funkcje spełniać. Np. bluza wyposażona w kieszonkę z wyjściem na słuchawki.
Projektowanie, kreacja - Rysunek, kolaż, opis - cokolwiek przeniesie koncept z głowy do rzeczywistości. To również czas nauki dokonywania wyborów i twórczego myślenia.
Planowanie - Każde działanie można podzielić na mniejsze etapy. Ta uniwersalna zasada ułatwia podejmowanie większych wyzwań. Jakie etapy są konieczne, aby stworzyć wyjątkową bluzę? Jak dany materiał może się zachować? Co zszyć najpierw? Jak uzyskać pewien efekt? Eksperymenty są wpisane w proces.
Samodzielność, akceptacja, cierpliwość - Dziecko, ze wsparciem podejmuje wyzwania, którym jest w stanie sprostać. Buduje pozytywny obraz siebie. Widzi w błędach szansę, coś innego niż niepowodzenie i więcej niż nieuniknioną konieczność. Uczy się, że wartościowe rzeczy wymagają czasu i pracy.
Współpraca, komunikacja, zaufanie - Projekty można zaplanować razem, a pewne elementy wykonać wspólnie. Wykorzystujemy to, że dzieci uczą się od siebie bardziej efektywnie.
Jak by to było ze stworzeniem, np. bluzy?
Dziecko zaprojektuje i uszyje własną bluzę. Obszyje kwiecistym ściegiem - ułatwi to komputerowo regulowane tempo szycia. Nabije do bluzy oczka i perełki. Następnie zaprojektuje precyzyjny kształt płatka śniegu, ploter wytnie go w materiale, aby potem nakleić na bluzę. Na koniec jeszcze wgrzanie kilku termo dżetów i zaakcentowanie w kilku miejscach brokatowej farby.
Szczegóły:
- materiały w cenie
- grupy 4-6 osobowe
- odbieramy dzieci ze świetlicy szkoły przy ul. Lokajskiego
- cyklicznie do wyboru 60 lub 90 minut/tydzień
„Znajdziecie u nas ciepłe miejsce, w którym dzieci rozwiną swój potencjał oraz pasję tworzenia.”
O organizatorze
Serdecznie zapraszamy dzieci w wieku 7-15 lat na warsztaty manualno-twórcze!
PODCZAS ZAJĘĆ
Myślenie projektowe:
dziecko uczy się rozpoznawać swoje potrzeby. Wymyśla, jak projekt ma wyglądać, jakie funkcje
spełniać. Np. bluza wyposażona w kieszonkę z wyjściem na słuchawki.
Projektowanie, kreacja:
rysunek, kolaż opis - cokolwiek przeniesie koncept z głowy do rzeczywistości. To również czas nauki dokonywania wyborów i twórczego myślenia.
Planowanie:
Każde działanie można podzielić na mniejsze etapy. Ta uniwersalna zasada ułatwia podejmowanie większych wyzwań. Jakie etapy są konieczne, aby stworzyć wyjątkową bluzę? Jak dany materiał może się zachować, co zszyć najpierw, jak uzyskać pewien efekt? Eksperymenty są wpisane w proces.
Współpraca, komunikacja, zaufanie:
Projekty można zaplanować razem, a pewne elementy wykonać wspólnie.
Wykorzystujemy to, że dzieci uczą się od siebie bardziej efektywnie.
Samodzielność, akceptacja, cierpliwość:
dziecko, ze wsparciem podejmuje wyzwania, którym jest w stanie sprostać. Buduje pozytywny obraz siebie. Widzi w błędach szansę, coś innego niż niepowodzenie i więcej niż nieuniknioną konieczność. Uczy się, że wartościowe rzeczy wymagają czasu i pracy.
PRACOWNIA MANUBBIES TWOJĄ KRAINĄ MOŻLIWOŚCI
Jak może wyglądać tworzenie bluzy?
Dziecko obszyje bluzę kwiecistym ściegiem - ułatwi to komputerowo regulowane tempo szycia. Nabije do bluzy oczka i perełki. Następnie zaprojektuje precyzyjny kształt płatka śniegu, ploter wytnie go w materiale, aby potem nakleić na bluzę. Na koniec jeszcze wgrzanie kilku termo dżetów i zaakcentowanie w kilku miejscach brokatowej farby.
Więcej o zajęciach: w grafiku zajęć.
Sprawdź inne terminy
Plan zajęć MANUBBIES
Cały dzień
25
| 26
| 27
| 28
| 29
| 30
| 31
|
Opis zajęć
Zapraszamy na pierwsze zajęcia próbne (wejście jednorazowe 40zł), następne wejścia wykupowane są w cyklach miesięcznych.
Na zajęciach uczestnicy tworzą: akcesoria (również szkolne ;), biżuterię, ubrania, wyposażenie pokoju, zabawki, a nawet obuwie!
Podczas zajęć:
Myślenie projektowe - Dziecko uczy się rozpoznawać swoje potrzeby. Wymyśla, jak projekt ma wyglądać, jakie funkcje spełniać. Np. bluza wyposażona w kieszonkę z wyjściem na słuchawki.
Projektowanie, kreacja - Rysunek, kolaż, opis - cokolwiek przeniesie koncept z głowy do rzeczywistości. To również czas nauki dokonywania wyborów i twórczego myślenia.
Planowanie - Każde działanie można podzielić na mniejsze etapy. Ta uniwersalna zasada ułatwia podejmowanie większych wyzwań. Jakie etapy są konieczne, aby stworzyć wyjątkową bluzę? Jak dany materiał może się zachować? Co zszyć najpierw? Jak uzyskać pewien efekt? Eksperymenty są wpisane w proces.
Samodzielność, akceptacja, cierpliwość - Dziecko, ze wsparciem podejmuje wyzwania, którym jest w stanie sprostać. Buduje pozytywny obraz siebie. Widzi w błędach szansę, coś innego niż niepowodzenie i więcej niż nieuniknioną konieczność. Uczy się, że wartościowe rzeczy wymagają czasu i pracy.
Współpraca, komunikacja, zaufanie - Projekty można zaplanować razem, a pewne elementy wykonać wspólnie. Wykorzystujemy to, że dzieci uczą się od siebie bardziej efektywnie.
Jak by to było ze stworzeniem, np. bluzy?
Dziecko zaprojektuje i uszyje własną bluzę. Obszyje kwiecistym ściegiem - ułatwi to komputerowo regulowane tempo szycia. Nabije do bluzy oczka i perełki. Następnie zaprojektuje precyzyjny kształt płatka śniegu, ploter wytnie go w materiale, aby potem nakleić na bluzę. Na koniec jeszcze wgrzanie kilku termo dżetów i zaakcentowanie w kilku miejscach brokatowej farby.
Szczegóły:
- materiały w cenie
- grupy 4-6 osobowe
- odbieramy dzieci ze świetlicy szkoły przy ul. Lokajskiego
- cyklicznie do wyboru 60 lub 90 minut/tydzień
„Znajdziecie u nas ciepłe miejsce, w którym dzieci rozwiną swój potencjał oraz pasję tworzenia.”
O organizatorze
Serdecznie zapraszamy dzieci w wieku 7-15 lat na warsztaty manualno-twórcze!
PODCZAS ZAJĘĆ
Myślenie projektowe:
dziecko uczy się rozpoznawać swoje potrzeby. Wymyśla, jak projekt ma wyglądać, jakie funkcje
spełniać. Np. bluza wyposażona w kieszonkę z wyjściem na słuchawki.
Projektowanie, kreacja:
rysunek, kolaż opis - cokolwiek przeniesie koncept z głowy do rzeczywistości. To również czas nauki dokonywania wyborów i twórczego myślenia.
Planowanie:
Każde działanie można podzielić na mniejsze etapy. Ta uniwersalna zasada ułatwia podejmowanie większych wyzwań. Jakie etapy są konieczne, aby stworzyć wyjątkową bluzę? Jak dany materiał może się zachować, co zszyć najpierw, jak uzyskać pewien efekt? Eksperymenty są wpisane w proces.
Współpraca, komunikacja, zaufanie:
Projekty można zaplanować razem, a pewne elementy wykonać wspólnie.
Wykorzystujemy to, że dzieci uczą się od siebie bardziej efektywnie.
Samodzielność, akceptacja, cierpliwość:
dziecko, ze wsparciem podejmuje wyzwania, którym jest w stanie sprostać. Buduje pozytywny obraz siebie. Widzi w błędach szansę, coś innego niż niepowodzenie i więcej niż nieuniknioną konieczność. Uczy się, że wartościowe rzeczy wymagają czasu i pracy.
PRACOWNIA MANUBBIES TWOJĄ KRAINĄ MOŻLIWOŚCI
Jak może wyglądać tworzenie bluzy?
Dziecko obszyje bluzę kwiecistym ściegiem - ułatwi to komputerowo regulowane tempo szycia. Nabije do bluzy oczka i perełki. Następnie zaprojektuje precyzyjny kształt płatka śniegu, ploter wytnie go w materiale, aby potem nakleić na bluzę. Na koniec jeszcze wgrzanie kilku termo dżetów i zaakcentowanie w kilku miejscach brokatowej farby.
Więcej o zajęciach: w grafiku zajęć.
Opis zajęć
Zapraszamy na pierwsze zajęcia próbne (wejście jednorazowe 40zł), następne wejścia wykupowane są w cyklach miesięcznych.
Na zajęciach uczestnicy tworzą: akcesoria (również szkolne ;), biżuterię, ubrania, wyposażenie pokoju, zabawki, a nawet obuwie!
Podczas zajęć:
Myślenie projektowe - Dziecko uczy się rozpoznawać swoje potrzeby. Wymyśla, jak projekt ma wyglądać, jakie funkcje spełniać. Np. bluza wyposażona w kieszonkę z wyjściem na słuchawki.
Projektowanie, kreacja - Rysunek, kolaż, opis - cokolwiek przeniesie koncept z głowy do rzeczywistości. To również czas nauki dokonywania wyborów i twórczego myślenia.
Planowanie - Każde działanie można podzielić na mniejsze etapy. Ta uniwersalna zasada ułatwia podejmowanie większych wyzwań. Jakie etapy są konieczne, aby stworzyć wyjątkową bluzę? Jak dany materiał może się zachować? Co zszyć najpierw? Jak uzyskać pewien efekt? Eksperymenty są wpisane w proces.
Samodzielność, akceptacja, cierpliwość - Dziecko, ze wsparciem podejmuje wyzwania, którym jest w stanie sprostać. Buduje pozytywny obraz siebie. Widzi w błędach szansę, coś innego niż niepowodzenie i więcej niż nieuniknioną konieczność. Uczy się, że wartościowe rzeczy wymagają czasu i pracy.
Współpraca, komunikacja, zaufanie - Projekty można zaplanować razem, a pewne elementy wykonać wspólnie. Wykorzystujemy to, że dzieci uczą się od siebie bardziej efektywnie.
Jak by to było ze stworzeniem, np. bluzy?
Dziecko zaprojektuje i uszyje własną bluzę. Obszyje kwiecistym ściegiem - ułatwi to komputerowo regulowane tempo szycia. Nabije do bluzy oczka i perełki. Następnie zaprojektuje precyzyjny kształt płatka śniegu, ploter wytnie go w materiale, aby potem nakleić na bluzę. Na koniec jeszcze wgrzanie kilku termo dżetów i zaakcentowanie w kilku miejscach brokatowej farby.
Szczegóły:
- materiały w cenie
- grupy 4-6 osobowe
- odbieramy dzieci ze świetlicy szkoły przy ul. Lokajskiego
- cyklicznie do wyboru 60 lub 90 minut/tydzień
„Znajdziecie u nas ciepłe miejsce, w którym dzieci rozwiną swój potencjał oraz pasję tworzenia.”
O organizatorze
Serdecznie zapraszamy dzieci w wieku 7-15 lat na warsztaty manualno-twórcze!
PODCZAS ZAJĘĆ
Myślenie projektowe:
dziecko uczy się rozpoznawać swoje potrzeby. Wymyśla, jak projekt ma wyglądać, jakie funkcje
spełniać. Np. bluza wyposażona w kieszonkę z wyjściem na słuchawki.
Projektowanie, kreacja:
rysunek, kolaż opis - cokolwiek przeniesie koncept z głowy do rzeczywistości. To również czas nauki dokonywania wyborów i twórczego myślenia.
Planowanie:
Każde działanie można podzielić na mniejsze etapy. Ta uniwersalna zasada ułatwia podejmowanie większych wyzwań. Jakie etapy są konieczne, aby stworzyć wyjątkową bluzę? Jak dany materiał może się zachować, co zszyć najpierw, jak uzyskać pewien efekt? Eksperymenty są wpisane w proces.
Współpraca, komunikacja, zaufanie:
Projekty można zaplanować razem, a pewne elementy wykonać wspólnie.
Wykorzystujemy to, że dzieci uczą się od siebie bardziej efektywnie.
Samodzielność, akceptacja, cierpliwość:
dziecko, ze wsparciem podejmuje wyzwania, którym jest w stanie sprostać. Buduje pozytywny obraz siebie. Widzi w błędach szansę, coś innego niż niepowodzenie i więcej niż nieuniknioną konieczność. Uczy się, że wartościowe rzeczy wymagają czasu i pracy.
PRACOWNIA MANUBBIES TWOJĄ KRAINĄ MOŻLIWOŚCI
Jak może wyglądać tworzenie bluzy?
Dziecko obszyje bluzę kwiecistym ściegiem - ułatwi to komputerowo regulowane tempo szycia. Nabije do bluzy oczka i perełki. Następnie zaprojektuje precyzyjny kształt płatka śniegu, ploter wytnie go w materiale, aby potem nakleić na bluzę. Na koniec jeszcze wgrzanie kilku termo dżetów i zaakcentowanie w kilku miejscach brokatowej farby.
Więcej o zajęciach: w grafiku zajęć.