Kidos

Organizatorzy

Profil PixBlocks

Ferie zimowe z PixBlocks - Kurs online Twórca Gier

Zajęcia dla dzieci Ferie zimowe z PixBlocks - Kurs online Twórca Gier w Warszawie

edukacja

edukacja

Zajęcia dla dzieci Ferie zimowe z PixBlocks - Kurs online Twórca Gier w Warszawie

online 1,

Warszawa

Mokotów

Ferie zimowe z PixBlocks - Kurs online Twórca Gier

5 - 11 lat

Opis zajęć

Twórca Gier -  kurs online dedykowany dla dzieci od 6 do 12 lat


Kurs odbywa się w formie interaktywnych zajęć w małych grupach. Prowadzący ma bezpośrednią komunikację głosową i wizualną ze wszystkimi uczestnikami. Ma możliwość prezentowania zawartości swojego ekranu jak również możliwość podglądu pulpitu uczniów. 

Grupy ćwiczeniowe liczą od 5 do 10 uczniów.  

Czas trwania kursu: 10 dni
 

Harmonogram zajęć

Zajęcia odbywać się będą codziennie od 4 do 15 stycznia (z wyłączeniem weekendów) 2021 roku. 

Każdego dnia odbywają się godzinne zajęcia.  


Zajęcia 0 – zajęcia darmowe instruktażowe (czas trwania: 15 - 30 min) 

W trakcie zajęć  instruktażowych przedstawione zostaną wszystkie narzędzia niezbędne do realizacji zajęć oraz przetestowana komunikacja ze wszystkimi uczestnikami kursu. Sprawdzone zostaną parametry techniczne łącza i przedstawiony sposób komunikacji. 

 

Zajęcia nr 1 – Zapoznanie z programem PixBlocks 

1.1 Poznajemy, jak poruszać królikiem 1.2 Poznajemy pojęcie pętli i instrukcji warunkowej  


Zajęcia nr 2 – Plansze gry 

2.1 Ćwiczymy edytor planszy gry 

2.2 Tworzymy prostą grę – platformówkę  


Zajęcia  3 - Jak skakać królikiem 

3.1 Poznajemy czym są współrzędne królika i jak tworzyć elementy w wybranym miejscu planszy 

3.2 Dowiadujemy się jak przemalowywać flagi z czerwonych na niebieskie

 

 Zajęcia 4 – Tworzymy grę 

4.1 Tworzymy grę - Labirynt z sekretnym przejściem

  

Zajęcia  5 -  Rysujemy niesamowite kolory 

5.1 Poznajemy, jak tworzyć kolor za pomocą składowych  


Zajęcia 6 - Zmienna 

6.1 Dowiadujemy się, czym jest zmienna 

6.2 Rysujemy programem finezyjne wzory i odcienie kolorów

  

Zajęcia 7 - Tworzymy grę 

7.1 Piszemy grę, w której królik zbiera marchewki i otwiera zamki  


Zajęcia 8 - Królik zdobywca 

8.1 Odkrywamy pętle z licznikiem kroków 

8.2 Pokazujemy, jak zrobić negatyw z obrazka za pomocą prostego programu  


Zajęcia 9 - Tworzymy grę 

9.3 Piszemy grę (game dev),w której królik lata i strzela marchewkami  


Zajęcia 10 - Podsumowanie   

10.1 Sprawdzamy zdobytą wiedzę  


Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia kursu: „Twórca gier” 

Kurs się odbędzie, jeśli zgłosi się minimum 5-ciu uczestników. 

O organizatorze

Aplikacja PixBlocks umożliwia edukację programistyczną osobie w każdym wieku. To najprostsze narzędzie do nauki programowania blokowego oraz tekstowego Python. Zachęcamy do korzystania z niego podczas kształcenia indywidualnego lub zajęć informatycznych w szkołach. 

Stworzona przez specjalistów z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu aplikacja gwarantuje efektywną, kompleksową naukę programowania, z której może skorzystać każdy. PixBlocks  to przyswajanie wiedzy oraz rozwijanie umiejętności praktycznych poprzez zabawę – platforma wspiera kreatywność poprzez możliwość np. tworzenia autorskich gier.  

Nasze narzędzie dostosowujemy do każdego poziomu zaawansowania informatycznego. Aplikacja jest chętnie używana podczas zajęć w szkołach podstawowych oraz liceach, a także na niektórych uczelniach. PixBlocks  można także wykorzystać do nauki samodzielnej. Platforma wyróżnia się tym, że naucza zarówno programowania wizualnego, jak i tekstowego. Narzędzie posiada standardy zgodne z wytycznymi MEN oraz uaktualnioną podstawę programową.

Twórca Gier -  kurs online dedykowany dla dzieci od 6 do 12 lat


Kurs odbywa się w formie interaktywnych zajęć w małych grupach. Prowadzący ma bezpośrednią komunikację głosową i wizualną ze wszystkimi uczestnikami. Ma możliwość prezentowania zawartości swojego ekranu jak również możliwość podglądu pulpitu uczniów. 

Grupy ćwiczeniowe liczą od 5 do 10 uczniów.  

Czas trwania kursu: 10 dni
 

Harmonogram zajęć

Zajęcia odbywać się będą codziennie od 4 do 15 stycznia (z wyłączeniem weekendów) 2021 roku. 

Każdego dnia odbywają się godzinne zajęcia.  


Zajęcia 0 – zajęcia darmowe instruktażowe (czas trwania: 15 - 30 min) 

W trakcie zajęć  instruktażowych przedstawione zostaną wszystkie narzędzia niezbędne do realizacji zajęć oraz przetestowana komunikacja ze wszystkimi uczestnikami kursu. Sprawdzone zostaną parametry techniczne łącza i przedstawiony sposób komunikacji. 

 

Zajęcia nr 1 – Zapoznanie z programem PixBlocks 

1.1 Poznajemy, jak poruszać królikiem 1.2 Poznajemy pojęcie pętli i instrukcji warunkowej  


Zajęcia nr 2 – Plansze gry 

2.1 Ćwiczymy edytor planszy gry 

2.2 Tworzymy prostą grę – platformówkę  


Zajęcia  3 - Jak skakać królikiem 

3.1 Poznajemy czym są współrzędne królika i jak tworzyć elementy w wybranym miejscu planszy 

3.2 Dowiadujemy się jak przemalowywać flagi z czerwonych na niebieskie

 

 Zajęcia 4 – Tworzymy grę 

4.1 Tworzymy grę - Labirynt z sekretnym przejściem

  

Zajęcia  5 -  Rysujemy niesamowite kolory 

5.1 Poznajemy, jak tworzyć kolor za pomocą składowych  


Zajęcia 6 - Zmienna 

6.1 Dowiadujemy się, czym jest zmienna 

6.2 Rysujemy programem finezyjne wzory i odcienie kolorów

  

Zajęcia 7 - Tworzymy grę 

7.1 Piszemy grę, w której królik zbiera marchewki i otwiera zamki  


Zajęcia 8 - Królik zdobywca 

8.1 Odkrywamy pętle z licznikiem kroków 

8.2 Pokazujemy, jak zrobić negatyw z obrazka za pomocą prostego programu  


Zajęcia 9 - Tworzymy grę 

9.3 Piszemy grę (game dev),w której królik lata i strzela marchewkami  


Zajęcia 10 - Podsumowanie   

10.1 Sprawdzamy zdobytą wiedzę  


Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia kursu: „Twórca gier” 

Kurs się odbędzie, jeśli zgłosi się minimum 5-ciu uczestników. 

Aplikacja PixBlocks umożliwia edukację programistyczną osobie w każdym wieku. To najprostsze narzędzie do nauki programowania blokowego oraz tekstowego Python. Zachęcamy do korzystania z niego podczas kształcenia indywidualnego lub zajęć informatycznych w szkołach. 

Stworzona przez specjalistów z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu aplikacja gwarantuje efektywną, kompleksową naukę programowania, z której może skorzystać każdy. PixBlocks  to przyswajanie wiedzy oraz rozwijanie umiejętności praktycznych poprzez zabawę – platforma wspiera kreatywność poprzez możliwość np. tworzenia autorskich gier.  

Nasze narzędzie dostosowujemy do każdego poziomu zaawansowania informatycznego. Aplikacja jest chętnie używana podczas zajęć w szkołach podstawowych oraz liceach, a także na niektórych uczelniach. PixBlocks  można także wykorzystać do nauki samodzielnej. Platforma wyróżnia się tym, że naucza zarówno programowania wizualnego, jak i tekstowego. Narzędzie posiada standardy zgodne z wytycznymi MEN oraz uaktualnioną podstawę programową.

PixBlocks

PixBlocks

15 kwietnia - 21 kwietnia

tydzień

PixBlocks
15 kwietnia - 21 kwietnia

Cały dzień

15
Pn
poniedziałek
16
Wt
wtorek
17
Śr
środa
18
Cz
czwartek
19
Pt
piątek
20
So
sobota
21
Nd
niedziela
6:30 AM
7:00 AM
7:30 AM
8:00 AM
8:30 AM
9:00 AM
9:30 AM
10:00 AM
10:30 AM
11:00 AM
11:30 AM
12:00 PM
12:30 PM
1:00 PM
1:30 PM
2:00 PM
2:30 PM
3:00 PM
3:30 PM
4:00 PM
4:30 PM
5:00 PM
5:30 PM
6:00 PM
6:30 PM
7:00 PM
7:30 PM
8:00 PM
8:30 PM

Opis zajęć

Twórca Gier -  kurs online dedykowany dla dzieci od 6 do 12 lat


Kurs odbywa się w formie interaktywnych zajęć w małych grupach. Prowadzący ma bezpośrednią komunikację głosową i wizualną ze wszystkimi uczestnikami. Ma możliwość prezentowania zawartości swojego ekranu jak również możliwość podglądu pulpitu uczniów. 

Grupy ćwiczeniowe liczą od 5 do 10 uczniów.  

Czas trwania kursu: 10 dni
 

Harmonogram zajęć

Zajęcia odbywać się będą codziennie od 4 do 15 stycznia (z wyłączeniem weekendów) 2021 roku. 

Każdego dnia odbywają się godzinne zajęcia.  


Zajęcia 0 – zajęcia darmowe instruktażowe (czas trwania: 15 - 30 min) 

W trakcie zajęć  instruktażowych przedstawione zostaną wszystkie narzędzia niezbędne do realizacji zajęć oraz przetestowana komunikacja ze wszystkimi uczestnikami kursu. Sprawdzone zostaną parametry techniczne łącza i przedstawiony sposób komunikacji. 

 

Zajęcia nr 1 – Zapoznanie z programem PixBlocks 

1.1 Poznajemy, jak poruszać królikiem 1.2 Poznajemy pojęcie pętli i instrukcji warunkowej  


Zajęcia nr 2 – Plansze gry 

2.1 Ćwiczymy edytor planszy gry 

2.2 Tworzymy prostą grę – platformówkę  


Zajęcia  3 - Jak skakać królikiem 

3.1 Poznajemy czym są współrzędne królika i jak tworzyć elementy w wybranym miejscu planszy 

3.2 Dowiadujemy się jak przemalowywać flagi z czerwonych na niebieskie

 

 Zajęcia 4 – Tworzymy grę 

4.1 Tworzymy grę - Labirynt z sekretnym przejściem

  

Zajęcia  5 -  Rysujemy niesamowite kolory 

5.1 Poznajemy, jak tworzyć kolor za pomocą składowych  


Zajęcia 6 - Zmienna 

6.1 Dowiadujemy się, czym jest zmienna 

6.2 Rysujemy programem finezyjne wzory i odcienie kolorów

  

Zajęcia 7 - Tworzymy grę 

7.1 Piszemy grę, w której królik zbiera marchewki i otwiera zamki  


Zajęcia 8 - Królik zdobywca 

8.1 Odkrywamy pętle z licznikiem kroków 

8.2 Pokazujemy, jak zrobić negatyw z obrazka za pomocą prostego programu  


Zajęcia 9 - Tworzymy grę 

9.3 Piszemy grę (game dev),w której królik lata i strzela marchewkami  


Zajęcia 10 - Podsumowanie   

10.1 Sprawdzamy zdobytą wiedzę  


Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia kursu: „Twórca gier” 

Kurs się odbędzie, jeśli zgłosi się minimum 5-ciu uczestników. 

O organizatorze

Aplikacja PixBlocks umożliwia edukację programistyczną osobie w każdym wieku. To najprostsze narzędzie do nauki programowania blokowego oraz tekstowego Python. Zachęcamy do korzystania z niego podczas kształcenia indywidualnego lub zajęć informatycznych w szkołach. 

Stworzona przez specjalistów z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu aplikacja gwarantuje efektywną, kompleksową naukę programowania, z której może skorzystać każdy. PixBlocks  to przyswajanie wiedzy oraz rozwijanie umiejętności praktycznych poprzez zabawę – platforma wspiera kreatywność poprzez możliwość np. tworzenia autorskich gier.  

Nasze narzędzie dostosowujemy do każdego poziomu zaawansowania informatycznego. Aplikacja jest chętnie używana podczas zajęć w szkołach podstawowych oraz liceach, a także na niektórych uczelniach. PixBlocks  można także wykorzystać do nauki samodzielnej. Platforma wyróżnia się tym, że naucza zarówno programowania wizualnego, jak i tekstowego. Narzędzie posiada standardy zgodne z wytycznymi MEN oraz uaktualnioną podstawę programową.

Twórca Gier -  kurs online dedykowany dla dzieci od 6 do 12 lat


Kurs odbywa się w formie interaktywnych zajęć w małych grupach. Prowadzący ma bezpośrednią komunikację głosową i wizualną ze wszystkimi uczestnikami. Ma możliwość prezentowania zawartości swojego ekranu jak również możliwość podglądu pulpitu uczniów. 

Grupy ćwiczeniowe liczą od 5 do 10 uczniów.  

Czas trwania kursu: 10 dni
 

Harmonogram zajęć

Zajęcia odbywać się będą codziennie od 4 do 15 stycznia (z wyłączeniem weekendów) 2021 roku. 

Każdego dnia odbywają się godzinne zajęcia.  


Zajęcia 0 – zajęcia darmowe instruktażowe (czas trwania: 15 - 30 min) 

W trakcie zajęć  instruktażowych przedstawione zostaną wszystkie narzędzia niezbędne do realizacji zajęć oraz przetestowana komunikacja ze wszystkimi uczestnikami kursu. Sprawdzone zostaną parametry techniczne łącza i przedstawiony sposób komunikacji. 

 

Zajęcia nr 1 – Zapoznanie z programem PixBlocks 

1.1 Poznajemy, jak poruszać królikiem 1.2 Poznajemy pojęcie pętli i instrukcji warunkowej  


Zajęcia nr 2 – Plansze gry 

2.1 Ćwiczymy edytor planszy gry 

2.2 Tworzymy prostą grę – platformówkę  


Zajęcia  3 - Jak skakać królikiem 

3.1 Poznajemy czym są współrzędne królika i jak tworzyć elementy w wybranym miejscu planszy 

3.2 Dowiadujemy się jak przemalowywać flagi z czerwonych na niebieskie

 

 Zajęcia 4 – Tworzymy grę 

4.1 Tworzymy grę - Labirynt z sekretnym przejściem

  

Zajęcia  5 -  Rysujemy niesamowite kolory 

5.1 Poznajemy, jak tworzyć kolor za pomocą składowych  


Zajęcia 6 - Zmienna 

6.1 Dowiadujemy się, czym jest zmienna 

6.2 Rysujemy programem finezyjne wzory i odcienie kolorów

  

Zajęcia 7 - Tworzymy grę 

7.1 Piszemy grę, w której królik zbiera marchewki i otwiera zamki  


Zajęcia 8 - Królik zdobywca 

8.1 Odkrywamy pętle z licznikiem kroków 

8.2 Pokazujemy, jak zrobić negatyw z obrazka za pomocą prostego programu  


Zajęcia 9 - Tworzymy grę 

9.3 Piszemy grę (game dev),w której królik lata i strzela marchewkami  


Zajęcia 10 - Podsumowanie   

10.1 Sprawdzamy zdobytą wiedzę  


Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia kursu: „Twórca gier” 

Kurs się odbędzie, jeśli zgłosi się minimum 5-ciu uczestników. 

Aplikacja PixBlocks umożliwia edukację programistyczną osobie w każdym wieku. To najprostsze narzędzie do nauki programowania blokowego oraz tekstowego Python. Zachęcamy do korzystania z niego podczas kształcenia indywidualnego lub zajęć informatycznych w szkołach. 

Stworzona przez specjalistów z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu aplikacja gwarantuje efektywną, kompleksową naukę programowania, z której może skorzystać każdy. PixBlocks  to przyswajanie wiedzy oraz rozwijanie umiejętności praktycznych poprzez zabawę – platforma wspiera kreatywność poprzez możliwość np. tworzenia autorskich gier.  

Nasze narzędzie dostosowujemy do każdego poziomu zaawansowania informatycznego. Aplikacja jest chętnie używana podczas zajęć w szkołach podstawowych oraz liceach, a także na niektórych uczelniach. PixBlocks  można także wykorzystać do nauki samodzielnej. Platforma wyróżnia się tym, że naucza zarówno programowania wizualnego, jak i tekstowego. Narzędzie posiada standardy zgodne z wytycznymi MEN oraz uaktualnioną podstawę programową.

logo firmy Kidos.pl
logo portalu facebook
Chcę otrzymywać informację o nowych zajęciach i promocjach
Współpraca z uczelniami