Kidos
Organizatorzy
Profil PixBlocks
Ferie zimowe z PixBlocks - Kurs online Twórca Gier
edukacja
edukacja
online 1,
Warszawa
Mokotów
5 - 11 lat
Opis zajęć
Twórca Gier - kurs online dedykowany dla dzieci od 6 do 12 lat
Kurs odbywa się w formie interaktywnych zajęć w małych grupach. Prowadzący ma bezpośrednią komunikację głosową i wizualną ze wszystkimi uczestnikami. Ma możliwość prezentowania zawartości swojego ekranu jak również możliwość podglądu pulpitu uczniów.
Grupy ćwiczeniowe liczą od 5 do 10 uczniów.
Czas trwania kursu: 10 dni
Harmonogram zajęć:
Zajęcia odbywać się będą codziennie od 4 do 15 stycznia (z wyłączeniem weekendów) 2021 roku.
Każdego dnia odbywają się godzinne zajęcia.
Zajęcia 0 – zajęcia darmowe instruktażowe (czas trwania: 15 - 30 min)
W trakcie zajęć instruktażowych przedstawione zostaną wszystkie narzędzia niezbędne do realizacji zajęć oraz przetestowana komunikacja ze wszystkimi uczestnikami kursu. Sprawdzone zostaną parametry techniczne łącza i przedstawiony sposób komunikacji.
Zajęcia nr 1 – Zapoznanie z programem PixBlocks
1.1 Poznajemy, jak poruszać królikiem 1.2 Poznajemy pojęcie pętli i instrukcji warunkowej
Zajęcia nr 2 – Plansze gry
2.1 Ćwiczymy edytor planszy gry
2.2 Tworzymy prostą grę – platformówkę
Zajęcia 3 - Jak skakać królikiem
3.1 Poznajemy czym są współrzędne królika i jak tworzyć elementy w wybranym miejscu planszy
3.2 Dowiadujemy się jak przemalowywać flagi z czerwonych na niebieskie
Zajęcia 4 – Tworzymy grę
4.1 Tworzymy grę - Labirynt z sekretnym przejściem
Zajęcia 5 - Rysujemy niesamowite kolory
5.1 Poznajemy, jak tworzyć kolor za pomocą składowych
Zajęcia 6 - Zmienna
6.1 Dowiadujemy się, czym jest zmienna
6.2 Rysujemy programem finezyjne wzory i odcienie kolorów
Zajęcia 7 - Tworzymy grę
7.1 Piszemy grę, w której królik zbiera marchewki i otwiera zamki
Zajęcia 8 - Królik zdobywca
8.1 Odkrywamy pętle z licznikiem kroków
8.2 Pokazujemy, jak zrobić negatyw z obrazka za pomocą prostego programu
Zajęcia 9 - Tworzymy grę
9.3 Piszemy grę (game dev),w której królik lata i strzela marchewkami
Zajęcia 10 - Podsumowanie
10.1 Sprawdzamy zdobytą wiedzę
Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia kursu: „Twórca gier”
Kurs się odbędzie, jeśli zgłosi się minimum 5-ciu uczestników.
O organizatorze
Aplikacja PixBlocks umożliwia edukację programistyczną osobie w każdym wieku. To najprostsze narzędzie do nauki programowania blokowego oraz tekstowego Python. Zachęcamy do korzystania z niego podczas kształcenia indywidualnego lub zajęć informatycznych w szkołach.
Stworzona przez specjalistów z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu aplikacja gwarantuje efektywną, kompleksową naukę programowania, z której może skorzystać każdy. PixBlocks to przyswajanie wiedzy oraz rozwijanie umiejętności praktycznych poprzez zabawę – platforma wspiera kreatywność poprzez możliwość np. tworzenia autorskich gier.
Nasze narzędzie dostosowujemy do każdego poziomu zaawansowania informatycznego. Aplikacja jest chętnie używana podczas zajęć w szkołach podstawowych oraz liceach, a także na niektórych uczelniach. PixBlocks można także wykorzystać do nauki samodzielnej. Platforma wyróżnia się tym, że naucza zarówno programowania wizualnego, jak i tekstowego. Narzędzie posiada standardy zgodne z wytycznymi MEN oraz uaktualnioną podstawę programową.
Opis zajęć
Twórca Gier - kurs online dedykowany dla dzieci od 6 do 12 lat
Kurs odbywa się w formie interaktywnych zajęć w małych grupach. Prowadzący ma bezpośrednią komunikację głosową i wizualną ze wszystkimi uczestnikami. Ma możliwość prezentowania zawartości swojego ekranu jak również możliwość podglądu pulpitu uczniów.
Grupy ćwiczeniowe liczą od 5 do 10 uczniów.
Czas trwania kursu: 10 dni
Harmonogram zajęć:
Zajęcia odbywać się będą codziennie od 4 do 15 stycznia (z wyłączeniem weekendów) 2021 roku.
Każdego dnia odbywają się godzinne zajęcia.
Zajęcia 0 – zajęcia darmowe instruktażowe (czas trwania: 15 - 30 min)
W trakcie zajęć instruktażowych przedstawione zostaną wszystkie narzędzia niezbędne do realizacji zajęć oraz przetestowana komunikacja ze wszystkimi uczestnikami kursu. Sprawdzone zostaną parametry techniczne łącza i przedstawiony sposób komunikacji.
Zajęcia nr 1 – Zapoznanie z programem PixBlocks
1.1 Poznajemy, jak poruszać królikiem 1.2 Poznajemy pojęcie pętli i instrukcji warunkowej
Zajęcia nr 2 – Plansze gry
2.1 Ćwiczymy edytor planszy gry
2.2 Tworzymy prostą grę – platformówkę
Zajęcia 3 - Jak skakać królikiem
3.1 Poznajemy czym są współrzędne królika i jak tworzyć elementy w wybranym miejscu planszy
3.2 Dowiadujemy się jak przemalowywać flagi z czerwonych na niebieskie
Zajęcia 4 – Tworzymy grę
4.1 Tworzymy grę - Labirynt z sekretnym przejściem
Zajęcia 5 - Rysujemy niesamowite kolory
5.1 Poznajemy, jak tworzyć kolor za pomocą składowych
Zajęcia 6 - Zmienna
6.1 Dowiadujemy się, czym jest zmienna
6.2 Rysujemy programem finezyjne wzory i odcienie kolorów
Zajęcia 7 - Tworzymy grę
7.1 Piszemy grę, w której królik zbiera marchewki i otwiera zamki
Zajęcia 8 - Królik zdobywca
8.1 Odkrywamy pętle z licznikiem kroków
8.2 Pokazujemy, jak zrobić negatyw z obrazka za pomocą prostego programu
Zajęcia 9 - Tworzymy grę
9.3 Piszemy grę (game dev),w której królik lata i strzela marchewkami
Zajęcia 10 - Podsumowanie
10.1 Sprawdzamy zdobytą wiedzę
Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia kursu: „Twórca gier”
Kurs się odbędzie, jeśli zgłosi się minimum 5-ciu uczestników.
O organizatorze
Aplikacja PixBlocks umożliwia edukację programistyczną osobie w każdym wieku. To najprostsze narzędzie do nauki programowania blokowego oraz tekstowego Python. Zachęcamy do korzystania z niego podczas kształcenia indywidualnego lub zajęć informatycznych w szkołach.
Stworzona przez specjalistów z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu aplikacja gwarantuje efektywną, kompleksową naukę programowania, z której może skorzystać każdy. PixBlocks to przyswajanie wiedzy oraz rozwijanie umiejętności praktycznych poprzez zabawę – platforma wspiera kreatywność poprzez możliwość np. tworzenia autorskich gier.
Nasze narzędzie dostosowujemy do każdego poziomu zaawansowania informatycznego. Aplikacja jest chętnie używana podczas zajęć w szkołach podstawowych oraz liceach, a także na niektórych uczelniach. PixBlocks można także wykorzystać do nauki samodzielnej. Platforma wyróżnia się tym, że naucza zarówno programowania wizualnego, jak i tekstowego. Narzędzie posiada standardy zgodne z wytycznymi MEN oraz uaktualnioną podstawę programową.
Sprawdź inne terminy
Plan zajęć PIXBLOCKS
Cały dzień
12
| 13
| 14
| 15
| 16
| 17
| 18
|
Opis zajęć
Twórca Gier - kurs online dedykowany dla dzieci od 6 do 12 lat
Kurs odbywa się w formie interaktywnych zajęć w małych grupach. Prowadzący ma bezpośrednią komunikację głosową i wizualną ze wszystkimi uczestnikami. Ma możliwość prezentowania zawartości swojego ekranu jak również możliwość podglądu pulpitu uczniów.
Grupy ćwiczeniowe liczą od 5 do 10 uczniów.
Czas trwania kursu: 10 dni
Harmonogram zajęć:
Zajęcia odbywać się będą codziennie od 4 do 15 stycznia (z wyłączeniem weekendów) 2021 roku.
Każdego dnia odbywają się godzinne zajęcia.
Zajęcia 0 – zajęcia darmowe instruktażowe (czas trwania: 15 - 30 min)
W trakcie zajęć instruktażowych przedstawione zostaną wszystkie narzędzia niezbędne do realizacji zajęć oraz przetestowana komunikacja ze wszystkimi uczestnikami kursu. Sprawdzone zostaną parametry techniczne łącza i przedstawiony sposób komunikacji.
Zajęcia nr 1 – Zapoznanie z programem PixBlocks
1.1 Poznajemy, jak poruszać królikiem 1.2 Poznajemy pojęcie pętli i instrukcji warunkowej
Zajęcia nr 2 – Plansze gry
2.1 Ćwiczymy edytor planszy gry
2.2 Tworzymy prostą grę – platformówkę
Zajęcia 3 - Jak skakać królikiem
3.1 Poznajemy czym są współrzędne królika i jak tworzyć elementy w wybranym miejscu planszy
3.2 Dowiadujemy się jak przemalowywać flagi z czerwonych na niebieskie
Zajęcia 4 – Tworzymy grę
4.1 Tworzymy grę - Labirynt z sekretnym przejściem
Zajęcia 5 - Rysujemy niesamowite kolory
5.1 Poznajemy, jak tworzyć kolor za pomocą składowych
Zajęcia 6 - Zmienna
6.1 Dowiadujemy się, czym jest zmienna
6.2 Rysujemy programem finezyjne wzory i odcienie kolorów
Zajęcia 7 - Tworzymy grę
7.1 Piszemy grę, w której królik zbiera marchewki i otwiera zamki
Zajęcia 8 - Królik zdobywca
8.1 Odkrywamy pętle z licznikiem kroków
8.2 Pokazujemy, jak zrobić negatyw z obrazka za pomocą prostego programu
Zajęcia 9 - Tworzymy grę
9.3 Piszemy grę (game dev),w której królik lata i strzela marchewkami
Zajęcia 10 - Podsumowanie
10.1 Sprawdzamy zdobytą wiedzę
Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia kursu: „Twórca gier”
Kurs się odbędzie, jeśli zgłosi się minimum 5-ciu uczestników.
O organizatorze
Aplikacja PixBlocks umożliwia edukację programistyczną osobie w każdym wieku. To najprostsze narzędzie do nauki programowania blokowego oraz tekstowego Python. Zachęcamy do korzystania z niego podczas kształcenia indywidualnego lub zajęć informatycznych w szkołach.
Stworzona przez specjalistów z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu aplikacja gwarantuje efektywną, kompleksową naukę programowania, z której może skorzystać każdy. PixBlocks to przyswajanie wiedzy oraz rozwijanie umiejętności praktycznych poprzez zabawę – platforma wspiera kreatywność poprzez możliwość np. tworzenia autorskich gier.
Nasze narzędzie dostosowujemy do każdego poziomu zaawansowania informatycznego. Aplikacja jest chętnie używana podczas zajęć w szkołach podstawowych oraz liceach, a także na niektórych uczelniach. PixBlocks można także wykorzystać do nauki samodzielnej. Platforma wyróżnia się tym, że naucza zarówno programowania wizualnego, jak i tekstowego. Narzędzie posiada standardy zgodne z wytycznymi MEN oraz uaktualnioną podstawę programową.
Opis zajęć
Twórca Gier - kurs online dedykowany dla dzieci od 6 do 12 lat
Kurs odbywa się w formie interaktywnych zajęć w małych grupach. Prowadzący ma bezpośrednią komunikację głosową i wizualną ze wszystkimi uczestnikami. Ma możliwość prezentowania zawartości swojego ekranu jak również możliwość podglądu pulpitu uczniów.
Grupy ćwiczeniowe liczą od 5 do 10 uczniów.
Czas trwania kursu: 10 dni
Harmonogram zajęć:
Zajęcia odbywać się będą codziennie od 4 do 15 stycznia (z wyłączeniem weekendów) 2021 roku.
Każdego dnia odbywają się godzinne zajęcia.
Zajęcia 0 – zajęcia darmowe instruktażowe (czas trwania: 15 - 30 min)
W trakcie zajęć instruktażowych przedstawione zostaną wszystkie narzędzia niezbędne do realizacji zajęć oraz przetestowana komunikacja ze wszystkimi uczestnikami kursu. Sprawdzone zostaną parametry techniczne łącza i przedstawiony sposób komunikacji.
Zajęcia nr 1 – Zapoznanie z programem PixBlocks
1.1 Poznajemy, jak poruszać królikiem 1.2 Poznajemy pojęcie pętli i instrukcji warunkowej
Zajęcia nr 2 – Plansze gry
2.1 Ćwiczymy edytor planszy gry
2.2 Tworzymy prostą grę – platformówkę
Zajęcia 3 - Jak skakać królikiem
3.1 Poznajemy czym są współrzędne królika i jak tworzyć elementy w wybranym miejscu planszy
3.2 Dowiadujemy się jak przemalowywać flagi z czerwonych na niebieskie
Zajęcia 4 – Tworzymy grę
4.1 Tworzymy grę - Labirynt z sekretnym przejściem
Zajęcia 5 - Rysujemy niesamowite kolory
5.1 Poznajemy, jak tworzyć kolor za pomocą składowych
Zajęcia 6 - Zmienna
6.1 Dowiadujemy się, czym jest zmienna
6.2 Rysujemy programem finezyjne wzory i odcienie kolorów
Zajęcia 7 - Tworzymy grę
7.1 Piszemy grę, w której królik zbiera marchewki i otwiera zamki
Zajęcia 8 - Królik zdobywca
8.1 Odkrywamy pętle z licznikiem kroków
8.2 Pokazujemy, jak zrobić negatyw z obrazka za pomocą prostego programu
Zajęcia 9 - Tworzymy grę
9.3 Piszemy grę (game dev),w której królik lata i strzela marchewkami
Zajęcia 10 - Podsumowanie
10.1 Sprawdzamy zdobytą wiedzę
Uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia kursu: „Twórca gier”
Kurs się odbędzie, jeśli zgłosi się minimum 5-ciu uczestników.
O organizatorze
Aplikacja PixBlocks umożliwia edukację programistyczną osobie w każdym wieku. To najprostsze narzędzie do nauki programowania blokowego oraz tekstowego Python. Zachęcamy do korzystania z niego podczas kształcenia indywidualnego lub zajęć informatycznych w szkołach.
Stworzona przez specjalistów z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu aplikacja gwarantuje efektywną, kompleksową naukę programowania, z której może skorzystać każdy. PixBlocks to przyswajanie wiedzy oraz rozwijanie umiejętności praktycznych poprzez zabawę – platforma wspiera kreatywność poprzez możliwość np. tworzenia autorskich gier.
Nasze narzędzie dostosowujemy do każdego poziomu zaawansowania informatycznego. Aplikacja jest chętnie używana podczas zajęć w szkołach podstawowych oraz liceach, a także na niektórych uczelniach. PixBlocks można także wykorzystać do nauki samodzielnej. Platforma wyróżnia się tym, że naucza zarówno programowania wizualnego, jak i tekstowego. Narzędzie posiada standardy zgodne z wytycznymi MEN oraz uaktualnioną podstawę programową.