Kidos
Organizatorzy
Profil Flob a Dob
Gordonki - zajęcia muzyczne dla 0 - 3 latków
muzyka
muzyka
Elżbiety Drużbackiej 15,
Warszawa
Żoliborz
0 - 4 lat
Opis zajęć
Podczas zajęć, prowadzonych wg teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona, wykonywanych jest wiele znanych lub improwizowanych „śpiewanek i rytmiczanek”, kierowanych bezpośrednio do dzieci. Oparte są one przede wszystkim na sylabach, dzięki czemu dzieciom łatwiej jest zrozumieć język muzyki. Dodatkowym urozmaiceniem zajęć są ciekawe rekwizyty korzystnie wpływające na wyobraźnię dzieci. Maluchy nie są tylko biernymi słuchaczami, ale aktywnymi uczestnikami zajęć, a nawet ich współtwórcami. Wszyscy siedzą razem w kole, biorąc czynny udział w muzykowaniu, tworząc tym samym jeden zespół. Spotkania są doskonałą formą spędzania czasu i pomysłem na wspólną naukę i zabawę. Zajęcia skierowane są głównie do dzieci, które wykorzystując wrodzoną wrażliwość słuchową, osłuchują się z bardzo różnorodnymi rytmami i melodiami opartymi na skalach modalnych. Najistotniejszym elementem tej teorii jest audiacja, czyli zdolność słyszenia, analizowania i rozumienia muzyki. Najważniejszym instrumentem wykorzystanym podczas zajęć jest głos ludzki. Muzykowanie to jedna z nielicznych aktywności, która powoduje jednoczesną pracę obu półkul mózgowych, ma więc ogromny wpływ na ogólny rozwój dzieci. Dzieci stopniowo uczą się jak tworzyć indywidualny język muzyczny, wyrażać siebie, komunikować się z dorosłymi i rówieśnikami, aż wreszcie – improwizować. Spotkania odbywają się przy współudziale rodzica/opiekuna.
O prowadzjącej:
Muzyka towarzyszy jej od najmłodszych lat. Jest absolwentką ZPSM im. F. Chopina w Warszawie na Wydziale Wokalnym, a także Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na Wydziale Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej. Ukończyła Kurs Gordonowski organizowany przez Fundację Kreatywnej Edukacji. Jej osiągnięcia to m.in. IV. miejsce w polskiej edycji Idola, I. miejsce w Szansie Na Sukces (repertuar Ewy Bem), III. miejsce w Opolskich Debiutach, I. miejsce w Konkursie „Pamiętajmy o Osieckiej” Nadzieja Roku 2011. Zdobyła także nagroda główną konkursu Pamięci Andrzeja Zauchy.
Jej pasją jest rozbudzanie wrażliwości muzycznej u wszystkich, bez względu na wiek. Przez 5 lat zajmowała się nauką śpiewu dla dzieci, młodzieży i dorosłych, a od ponad 4 lat prowadzi zajęcia umuzykalniające dla najmłodszych. Dodatkowo spełnia się śpiewając w zespole wokalnym Singin’ Birds. Prywatnie jest mamą 15-miesięcznej Heli.
O organizatorze
DLACZEGO FLOB A DOB?
Ilse Crawford – projektantka i architektka, powiedziała:
Mamy dwoje oczu, dwoje uszu i jedne usta. I w tych właśnie proporcjach powinniśmy ich używać.
W pełni zgadzamy się z jej słowami. Naszym priorytetem jest inspirować, wyzwalać kreatywność i pobudzać do działania, a nie nie jest to możliwie bez wsłuchania się i pełnego zrozumienia naszego Klienta, a Waszego dziecka, które jest dla nas najważniejsze!
W pełni rozumiemy, że to Wy, Rodzice, wybieracie zajęcia i płacicie za nie, ale dla nas jesteście drugoplanowi. Na pierwszym miejscu stawiamy Wasze dzieci, angażując się w ich rozwój, w pełnym skupieniu na ich indywidualizmie, zarówno pod względem charakteru, jak i umiejętności.
W naszym klubie cały czas się rozwijamy, uważnie wsłuchujemy w potrzeby najmłodszych i z pasją staramy się im tworzyć wymarzone zajęcia dla dzieci.
Nasza siedziba znajduje się na Żoliborzu, przy ul. Drużbackiej 15. Kilka kroków od stacji metra Marymont.
Zobacz harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Flob a Dob”.
Opis zajęć
Podczas zajęć, prowadzonych wg teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona, wykonywanych jest wiele znanych lub improwizowanych „śpiewanek i rytmiczanek”, kierowanych bezpośrednio do dzieci. Oparte są one przede wszystkim na sylabach, dzięki czemu dzieciom łatwiej jest zrozumieć język muzyki. Dodatkowym urozmaiceniem zajęć są ciekawe rekwizyty korzystnie wpływające na wyobraźnię dzieci. Maluchy nie są tylko biernymi słuchaczami, ale aktywnymi uczestnikami zajęć, a nawet ich współtwórcami. Wszyscy siedzą razem w kole, biorąc czynny udział w muzykowaniu, tworząc tym samym jeden zespół. Spotkania są doskonałą formą spędzania czasu i pomysłem na wspólną naukę i zabawę. Zajęcia skierowane są głównie do dzieci, które wykorzystując wrodzoną wrażliwość słuchową, osłuchują się z bardzo różnorodnymi rytmami i melodiami opartymi na skalach modalnych. Najistotniejszym elementem tej teorii jest audiacja, czyli zdolność słyszenia, analizowania i rozumienia muzyki. Najważniejszym instrumentem wykorzystanym podczas zajęć jest głos ludzki. Muzykowanie to jedna z nielicznych aktywności, która powoduje jednoczesną pracę obu półkul mózgowych, ma więc ogromny wpływ na ogólny rozwój dzieci. Dzieci stopniowo uczą się jak tworzyć indywidualny język muzyczny, wyrażać siebie, komunikować się z dorosłymi i rówieśnikami, aż wreszcie – improwizować. Spotkania odbywają się przy współudziale rodzica/opiekuna.
O prowadzjącej:
Muzyka towarzyszy jej od najmłodszych lat. Jest absolwentką ZPSM im. F. Chopina w Warszawie na Wydziale Wokalnym, a także Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na Wydziale Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej. Ukończyła Kurs Gordonowski organizowany przez Fundację Kreatywnej Edukacji. Jej osiągnięcia to m.in. IV. miejsce w polskiej edycji Idola, I. miejsce w Szansie Na Sukces (repertuar Ewy Bem), III. miejsce w Opolskich Debiutach, I. miejsce w Konkursie „Pamiętajmy o Osieckiej” Nadzieja Roku 2011. Zdobyła także nagroda główną konkursu Pamięci Andrzeja Zauchy.
Jej pasją jest rozbudzanie wrażliwości muzycznej u wszystkich, bez względu na wiek. Przez 5 lat zajmowała się nauką śpiewu dla dzieci, młodzieży i dorosłych, a od ponad 4 lat prowadzi zajęcia umuzykalniające dla najmłodszych. Dodatkowo spełnia się śpiewając w zespole wokalnym Singin’ Birds. Prywatnie jest mamą 15-miesięcznej Heli.
O organizatorze
DLACZEGO FLOB A DOB?
Ilse Crawford – projektantka i architektka, powiedziała:
Mamy dwoje oczu, dwoje uszu i jedne usta. I w tych właśnie proporcjach powinniśmy ich używać.
W pełni zgadzamy się z jej słowami. Naszym priorytetem jest inspirować, wyzwalać kreatywność i pobudzać do działania, a nie nie jest to możliwie bez wsłuchania się i pełnego zrozumienia naszego Klienta, a Waszego dziecka, które jest dla nas najważniejsze!
W pełni rozumiemy, że to Wy, Rodzice, wybieracie zajęcia i płacicie za nie, ale dla nas jesteście drugoplanowi. Na pierwszym miejscu stawiamy Wasze dzieci, angażując się w ich rozwój, w pełnym skupieniu na ich indywidualizmie, zarówno pod względem charakteru, jak i umiejętności.
W naszym klubie cały czas się rozwijamy, uważnie wsłuchujemy w potrzeby najmłodszych i z pasją staramy się im tworzyć wymarzone zajęcia dla dzieci.
Nasza siedziba znajduje się na Żoliborzu, przy ul. Drużbackiej 15. Kilka kroków od stacji metra Marymont.
Zobacz harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Flob a Dob”.
Sprawdź inne terminy
Plan zajęć FLOB A DOB
Cały dzień
18
| 19
| 20
| 21
| 22
| 23
| 24
|
Opis zajęć
Podczas zajęć, prowadzonych wg teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona, wykonywanych jest wiele znanych lub improwizowanych „śpiewanek i rytmiczanek”, kierowanych bezpośrednio do dzieci. Oparte są one przede wszystkim na sylabach, dzięki czemu dzieciom łatwiej jest zrozumieć język muzyki. Dodatkowym urozmaiceniem zajęć są ciekawe rekwizyty korzystnie wpływające na wyobraźnię dzieci. Maluchy nie są tylko biernymi słuchaczami, ale aktywnymi uczestnikami zajęć, a nawet ich współtwórcami. Wszyscy siedzą razem w kole, biorąc czynny udział w muzykowaniu, tworząc tym samym jeden zespół. Spotkania są doskonałą formą spędzania czasu i pomysłem na wspólną naukę i zabawę. Zajęcia skierowane są głównie do dzieci, które wykorzystując wrodzoną wrażliwość słuchową, osłuchują się z bardzo różnorodnymi rytmami i melodiami opartymi na skalach modalnych. Najistotniejszym elementem tej teorii jest audiacja, czyli zdolność słyszenia, analizowania i rozumienia muzyki. Najważniejszym instrumentem wykorzystanym podczas zajęć jest głos ludzki. Muzykowanie to jedna z nielicznych aktywności, która powoduje jednoczesną pracę obu półkul mózgowych, ma więc ogromny wpływ na ogólny rozwój dzieci. Dzieci stopniowo uczą się jak tworzyć indywidualny język muzyczny, wyrażać siebie, komunikować się z dorosłymi i rówieśnikami, aż wreszcie – improwizować. Spotkania odbywają się przy współudziale rodzica/opiekuna.
O prowadzjącej:
Muzyka towarzyszy jej od najmłodszych lat. Jest absolwentką ZPSM im. F. Chopina w Warszawie na Wydziale Wokalnym, a także Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na Wydziale Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej. Ukończyła Kurs Gordonowski organizowany przez Fundację Kreatywnej Edukacji. Jej osiągnięcia to m.in. IV. miejsce w polskiej edycji Idola, I. miejsce w Szansie Na Sukces (repertuar Ewy Bem), III. miejsce w Opolskich Debiutach, I. miejsce w Konkursie „Pamiętajmy o Osieckiej” Nadzieja Roku 2011. Zdobyła także nagroda główną konkursu Pamięci Andrzeja Zauchy.
Jej pasją jest rozbudzanie wrażliwości muzycznej u wszystkich, bez względu na wiek. Przez 5 lat zajmowała się nauką śpiewu dla dzieci, młodzieży i dorosłych, a od ponad 4 lat prowadzi zajęcia umuzykalniające dla najmłodszych. Dodatkowo spełnia się śpiewając w zespole wokalnym Singin’ Birds. Prywatnie jest mamą 15-miesięcznej Heli.
O organizatorze
DLACZEGO FLOB A DOB?
Ilse Crawford – projektantka i architektka, powiedziała:
Mamy dwoje oczu, dwoje uszu i jedne usta. I w tych właśnie proporcjach powinniśmy ich używać.
W pełni zgadzamy się z jej słowami. Naszym priorytetem jest inspirować, wyzwalać kreatywność i pobudzać do działania, a nie nie jest to możliwie bez wsłuchania się i pełnego zrozumienia naszego Klienta, a Waszego dziecka, które jest dla nas najważniejsze!
W pełni rozumiemy, że to Wy, Rodzice, wybieracie zajęcia i płacicie za nie, ale dla nas jesteście drugoplanowi. Na pierwszym miejscu stawiamy Wasze dzieci, angażując się w ich rozwój, w pełnym skupieniu na ich indywidualizmie, zarówno pod względem charakteru, jak i umiejętności.
W naszym klubie cały czas się rozwijamy, uważnie wsłuchujemy w potrzeby najmłodszych i z pasją staramy się im tworzyć wymarzone zajęcia dla dzieci.
Nasza siedziba znajduje się na Żoliborzu, przy ul. Drużbackiej 15. Kilka kroków od stacji metra Marymont.
Zobacz harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Flob a Dob”.
Opis zajęć
Podczas zajęć, prowadzonych wg teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona, wykonywanych jest wiele znanych lub improwizowanych „śpiewanek i rytmiczanek”, kierowanych bezpośrednio do dzieci. Oparte są one przede wszystkim na sylabach, dzięki czemu dzieciom łatwiej jest zrozumieć język muzyki. Dodatkowym urozmaiceniem zajęć są ciekawe rekwizyty korzystnie wpływające na wyobraźnię dzieci. Maluchy nie są tylko biernymi słuchaczami, ale aktywnymi uczestnikami zajęć, a nawet ich współtwórcami. Wszyscy siedzą razem w kole, biorąc czynny udział w muzykowaniu, tworząc tym samym jeden zespół. Spotkania są doskonałą formą spędzania czasu i pomysłem na wspólną naukę i zabawę. Zajęcia skierowane są głównie do dzieci, które wykorzystując wrodzoną wrażliwość słuchową, osłuchują się z bardzo różnorodnymi rytmami i melodiami opartymi na skalach modalnych. Najistotniejszym elementem tej teorii jest audiacja, czyli zdolność słyszenia, analizowania i rozumienia muzyki. Najważniejszym instrumentem wykorzystanym podczas zajęć jest głos ludzki. Muzykowanie to jedna z nielicznych aktywności, która powoduje jednoczesną pracę obu półkul mózgowych, ma więc ogromny wpływ na ogólny rozwój dzieci. Dzieci stopniowo uczą się jak tworzyć indywidualny język muzyczny, wyrażać siebie, komunikować się z dorosłymi i rówieśnikami, aż wreszcie – improwizować. Spotkania odbywają się przy współudziale rodzica/opiekuna.
O prowadzjącej:
Muzyka towarzyszy jej od najmłodszych lat. Jest absolwentką ZPSM im. F. Chopina w Warszawie na Wydziale Wokalnym, a także Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na Wydziale Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej. Ukończyła Kurs Gordonowski organizowany przez Fundację Kreatywnej Edukacji. Jej osiągnięcia to m.in. IV. miejsce w polskiej edycji Idola, I. miejsce w Szansie Na Sukces (repertuar Ewy Bem), III. miejsce w Opolskich Debiutach, I. miejsce w Konkursie „Pamiętajmy o Osieckiej” Nadzieja Roku 2011. Zdobyła także nagroda główną konkursu Pamięci Andrzeja Zauchy.
Jej pasją jest rozbudzanie wrażliwości muzycznej u wszystkich, bez względu na wiek. Przez 5 lat zajmowała się nauką śpiewu dla dzieci, młodzieży i dorosłych, a od ponad 4 lat prowadzi zajęcia umuzykalniające dla najmłodszych. Dodatkowo spełnia się śpiewając w zespole wokalnym Singin’ Birds. Prywatnie jest mamą 15-miesięcznej Heli.
O organizatorze
DLACZEGO FLOB A DOB?
Ilse Crawford – projektantka i architektka, powiedziała:
Mamy dwoje oczu, dwoje uszu i jedne usta. I w tych właśnie proporcjach powinniśmy ich używać.
W pełni zgadzamy się z jej słowami. Naszym priorytetem jest inspirować, wyzwalać kreatywność i pobudzać do działania, a nie nie jest to możliwie bez wsłuchania się i pełnego zrozumienia naszego Klienta, a Waszego dziecka, które jest dla nas najważniejsze!
W pełni rozumiemy, że to Wy, Rodzice, wybieracie zajęcia i płacicie za nie, ale dla nas jesteście drugoplanowi. Na pierwszym miejscu stawiamy Wasze dzieci, angażując się w ich rozwój, w pełnym skupieniu na ich indywidualizmie, zarówno pod względem charakteru, jak i umiejętności.
W naszym klubie cały czas się rozwijamy, uważnie wsłuchujemy w potrzeby najmłodszych i z pasją staramy się im tworzyć wymarzone zajęcia dla dzieci.
Nasza siedziba znajduje się na Żoliborzu, przy ul. Drużbackiej 15. Kilka kroków od stacji metra Marymont.
Zobacz harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Flob a Dob”.