Kidos
Organizatorzy
Profil AD VERBUM Centrum Terapii Mowy i Dysleksji
Gordonki, zajęcia umuzykalniające
muzyka
muzyka
Rtm. W. Pileckiego 104/1,
Warszawa
Ursynów
0 - 24 miesięcy
Opis zajęć
Gordonki to zajęcia umuzykalniające, oparte na teorii Edwina Eliasa Gordona, gdzie głównym narzędziem jest głos. Podczas tych zajęć dzieci równolegle do nauki mowy odkrywają muzyczny świat, śpiewając, rytmizując i poznająć różne dźwięki.
Podczas zajęć umuzykalniających wykorzystujemy różnorodne pomoce dydaktyczne, udowadniając, że każdy przedmiot może służyć do wystukania rytmu i stać się instrumentem. Zajęcia kładą nacisk na radość z improwizacji i zabawy z muzyką, jednocześnie zachęcając rodziców do aktywnego udziału.
Metoda Gordona wspiera naturalny rozwój muzyczny, stymuluje kreatywność i komunikację, a także rozwija umiejętności związane z aktywnym słuchaniem, gestykulacją czy mową. Śpiew jest kluczowy dla ogólnego rozwoju dziecka i może być świetną zabawą!
Zajęcia w Ad Verbum trwają 45 minut, z czego około 20-30 minut poświęcamy na metodę gordonkowską, a resztę czasu na różnorodne zabawy muzyczne z elementami gordonowskimi, wykorzystując nie tylko głos i rytm, ale także instrumenty Orffa (drobne instrumenty perkusyjne) czy akompaniament ukulele.
O prowadzącym - Magdalena Koman-Szymanek
Magda Koman-Szymanik - wokalistka, muzyk-instrumentalista, lingwistka, event manager, i przede wszystkim mama małej Elenki. Odkryła metodę gordonowską i działania z zakresu stymulacji sensorycznej dla własnego dziecka i przeniosła swoją działalność sceniczną do sali zajęciowej, gdzie z innymi maluchami odkrywają fascynujący świat dźwięków, taktów i odgłosów, a także sensorycznych doświadczeń. Jej misją jest, aby każde dziecko przekraczające próg sali mogło odkryć w sobie muzyczny potencjał i rozwijać go w harmonii i radości. Praca z dziećmi to dla niej piękne zadanie bycia przewodnikiem dla tych, którzy chcą odkryć magię muzyki.
Opis zajęć
Gordonki to zajęcia umuzykalniające, oparte na teorii Edwina Eliasa Gordona, gdzie głównym narzędziem jest głos. Podczas tych zajęć dzieci równolegle do nauki mowy odkrywają muzyczny świat, śpiewając, rytmizując i poznająć różne dźwięki.
Podczas zajęć umuzykalniających wykorzystujemy różnorodne pomoce dydaktyczne, udowadniając, że każdy przedmiot może służyć do wystukania rytmu i stać się instrumentem. Zajęcia kładą nacisk na radość z improwizacji i zabawy z muzyką, jednocześnie zachęcając rodziców do aktywnego udziału.
Metoda Gordona wspiera naturalny rozwój muzyczny, stymuluje kreatywność i komunikację, a także rozwija umiejętności związane z aktywnym słuchaniem, gestykulacją czy mową. Śpiew jest kluczowy dla ogólnego rozwoju dziecka i może być świetną zabawą!
Zajęcia w Ad Verbum trwają 45 minut, z czego około 20-30 minut poświęcamy na metodę gordonkowską, a resztę czasu na różnorodne zabawy muzyczne z elementami gordonowskimi, wykorzystując nie tylko głos i rytm, ale także instrumenty Orffa (drobne instrumenty perkusyjne) czy akompaniament ukulele.
O prowadzącym
Magdalena Koman-Szymanek
Magda Koman-Szymanik - wokalistka, muzyk-instrumentalista, lingwistka, event manager, i przede wszystkim mama małej Elenki. Odkryła metodę gordonowską i działania z zakresu stymulacji sensorycznej dla własnego dziecka i przeniosła swoją działalność sceniczną do sali zajęciowej, gdzie z innymi maluchami odkrywają fascynujący świat dźwięków, taktów i odgłosów, a także sensorycznych doświadczeń. Jej misją jest, aby każde dziecko przekraczające próg sali mogło odkryć w sobie muzyczny potencjał i rozwijać go w harmonii i radości. Praca z dziećmi to dla niej piękne zadanie bycia przewodnikiem dla tych, którzy chcą odkryć magię muzyki.
Sprawdź inne terminy
Plan zajęć AD VERBUM CENTRUM TERAPII MOWY I DYSLEKSJI
Cały dzień
21
| 22
| 23
| 24
| 25
| 26
| 27
|
Opis zajęć
Gordonki to zajęcia umuzykalniające, oparte na teorii Edwina Eliasa Gordona, gdzie głównym narzędziem jest głos. Podczas tych zajęć dzieci równolegle do nauki mowy odkrywają muzyczny świat, śpiewając, rytmizując i poznająć różne dźwięki.
Podczas zajęć umuzykalniających wykorzystujemy różnorodne pomoce dydaktyczne, udowadniając, że każdy przedmiot może służyć do wystukania rytmu i stać się instrumentem. Zajęcia kładą nacisk na radość z improwizacji i zabawy z muzyką, jednocześnie zachęcając rodziców do aktywnego udziału.
Metoda Gordona wspiera naturalny rozwój muzyczny, stymuluje kreatywność i komunikację, a także rozwija umiejętności związane z aktywnym słuchaniem, gestykulacją czy mową. Śpiew jest kluczowy dla ogólnego rozwoju dziecka i może być świetną zabawą!
Zajęcia w Ad Verbum trwają 45 minut, z czego około 20-30 minut poświęcamy na metodę gordonkowską, a resztę czasu na różnorodne zabawy muzyczne z elementami gordonowskimi, wykorzystując nie tylko głos i rytm, ale także instrumenty Orffa (drobne instrumenty perkusyjne) czy akompaniament ukulele.
O prowadzącym - Magdalena Koman-Szymanek
Magda Koman-Szymanik - wokalistka, muzyk-instrumentalista, lingwistka, event manager, i przede wszystkim mama małej Elenki. Odkryła metodę gordonowską i działania z zakresu stymulacji sensorycznej dla własnego dziecka i przeniosła swoją działalność sceniczną do sali zajęciowej, gdzie z innymi maluchami odkrywają fascynujący świat dźwięków, taktów i odgłosów, a także sensorycznych doświadczeń. Jej misją jest, aby każde dziecko przekraczające próg sali mogło odkryć w sobie muzyczny potencjał i rozwijać go w harmonii i radości. Praca z dziećmi to dla niej piękne zadanie bycia przewodnikiem dla tych, którzy chcą odkryć magię muzyki.
Opis zajęć
Gordonki to zajęcia umuzykalniające, oparte na teorii Edwina Eliasa Gordona, gdzie głównym narzędziem jest głos. Podczas tych zajęć dzieci równolegle do nauki mowy odkrywają muzyczny świat, śpiewając, rytmizując i poznająć różne dźwięki.
Podczas zajęć umuzykalniających wykorzystujemy różnorodne pomoce dydaktyczne, udowadniając, że każdy przedmiot może służyć do wystukania rytmu i stać się instrumentem. Zajęcia kładą nacisk na radość z improwizacji i zabawy z muzyką, jednocześnie zachęcając rodziców do aktywnego udziału.
Metoda Gordona wspiera naturalny rozwój muzyczny, stymuluje kreatywność i komunikację, a także rozwija umiejętności związane z aktywnym słuchaniem, gestykulacją czy mową. Śpiew jest kluczowy dla ogólnego rozwoju dziecka i może być świetną zabawą!
Zajęcia w Ad Verbum trwają 45 minut, z czego około 20-30 minut poświęcamy na metodę gordonkowską, a resztę czasu na różnorodne zabawy muzyczne z elementami gordonowskimi, wykorzystując nie tylko głos i rytm, ale także instrumenty Orffa (drobne instrumenty perkusyjne) czy akompaniament ukulele.
O prowadzącym
Magdalena Koman-Szymanek
Magda Koman-Szymanik - wokalistka, muzyk-instrumentalista, lingwistka, event manager, i przede wszystkim mama małej Elenki. Odkryła metodę gordonowską i działania z zakresu stymulacji sensorycznej dla własnego dziecka i przeniosła swoją działalność sceniczną do sali zajęciowej, gdzie z innymi maluchami odkrywają fascynujący świat dźwięków, taktów i odgłosów, a także sensorycznych doświadczeń. Jej misją jest, aby każde dziecko przekraczające próg sali mogło odkryć w sobie muzyczny potencjał i rozwijać go w harmonii i radości. Praca z dziećmi to dla niej piękne zadanie bycia przewodnikiem dla tych, którzy chcą odkryć magię muzyki.