muzyka
muzyka
Wtorek, 29.11.2022
Wiślicka 8,
Warszawa
Ochota
0 - 4 lat
09:30 - 10:15
Plan zajęć MUZYCZNA KARUZELA
Cały dzień
11
| 12
| 13
| 14
| 15
| 16
| 17
|
Sprawdź inne terminy
Opis zajęć
Muzyczna Karuzela zaprasza na zajęcia gordonowskie prowadzone W DUECIE!
Pani Sylwia śpiewa i pani Ewa mają wykształcenie pedagogiczne, certyfikat gordonowski 1 i 2 stopnia oraz przygotowanie i doświadczenie muzyczne i terapeutyczne.
Zajęcia trwają 45 minut (w tym część integracyjna, umuzykalniająca=gordonowska i zabawy muzyczne).
Celem zajęć jest rozwijanie zdolności muzycznych i audiacji (myślenia muzycznego), budowania słuchowego słownika tonalnego, rytmicznego i harmonicznego.
Zajęcia mają formę aktywną- opiekunowie wspierają dzieci- poruszają się, rytmizują i śpiewają z prowadzącymi. Dzieci swobodnie dołączają do muzykowania- słuchają, patrzą, poruszają się, podejmują próby śpiewania.
Do Klubu Muzycznej Karuzeli wchodzą tylko zdrowe dzieci i ich zdrowi opiekunowie.
O organizatorze
Misją Muzycznej Karuzeli jest wychowanie przez sztukę, wspieranie rozwoju, stwarzanie pozytywnego środowiska pełnego dobrej muzyki oraz budowanie stałej, pozytywnej relacji, w której uczestnik może odkrywać siebie i swoje talenty.
Klub Muzycznej Karuzeli to miejsce wyjątkowe! Jest to przestrzeń pozaszkolnej edukacji artystycznej, gdzie każdy może rozwijać swoje talenty, szczególnie bliskie nam są te muzyczne!
Umuzykalniamy niemowlęta, małe dzieci, przedszkolaki, szkolniaki, a nawet dorosłych poprzez zajęcia gordonowskie, śpiew, naukę gry na instrumentach i emisję głosu.
Nadrzędne miejsce ma u nas Teoria Uczenia Się Muzyki prof. E.E.Gordona (jedyna poparta 30letnimi badaniami), ale wspieramy edukację metodami C.Orffa, B. Strauss i E.J-Dalcrozea.
Autorski program zajęć zadziwi Was bogactwem skal i rytmów, piosenkami i rekwizytami.
Pozytywnej Komunikacji pilnuje u nas urocza żyrafa, a wszechogarniający turkus w wielu odmianach wspiera rozwijanie osobowości, współpracy i odpowiedzialności za własne efekty edukacyjne.
Jest zatem przestrzeń do uczenia się muzyki, rozwijania kompetencji emocjonalnych i społecznych, w myśl zasady: „najpierw człowiek, potem edukacja” oraz „trawa nie rośnie szybciej jak się ją ciągnie do góry”.
Opis zajęć
Muzyczna Karuzela zaprasza na zajęcia gordonowskie prowadzone W DUECIE!
Pani Sylwia śpiewa i pani Ewa mają wykształcenie pedagogiczne, certyfikat gordonowski 1 i 2 stopnia oraz przygotowanie i doświadczenie muzyczne i terapeutyczne.
Zajęcia trwają 45 minut (w tym część integracyjna, umuzykalniająca=gordonowska i zabawy muzyczne).
Celem zajęć jest rozwijanie zdolności muzycznych i audiacji (myślenia muzycznego), budowania słuchowego słownika tonalnego, rytmicznego i harmonicznego.
Zajęcia mają formę aktywną- opiekunowie wspierają dzieci- poruszają się, rytmizują i śpiewają z prowadzącymi. Dzieci swobodnie dołączają do muzykowania- słuchają, patrzą, poruszają się, podejmują próby śpiewania.
Do Klubu Muzycznej Karuzeli wchodzą tylko zdrowe dzieci i ich zdrowi opiekunowie.
O organizatorze
Misją Muzycznej Karuzeli jest wychowanie przez sztukę, wspieranie rozwoju, stwarzanie pozytywnego środowiska pełnego dobrej muzyki oraz budowanie stałej, pozytywnej relacji, w której uczestnik może odkrywać siebie i swoje talenty.
Klub Muzycznej Karuzeli to miejsce wyjątkowe! Jest to przestrzeń pozaszkolnej edukacji artystycznej, gdzie każdy może rozwijać swoje talenty, szczególnie bliskie nam są te muzyczne!
Umuzykalniamy niemowlęta, małe dzieci, przedszkolaki, szkolniaki, a nawet dorosłych poprzez zajęcia gordonowskie, śpiew, naukę gry na instrumentach i emisję głosu.
Nadrzędne miejsce ma u nas Teoria Uczenia Się Muzyki prof. E.E.Gordona (jedyna poparta 30letnimi badaniami), ale wspieramy edukację metodami C.Orffa, B. Strauss i E.J-Dalcrozea.
Autorski program zajęć zadziwi Was bogactwem skal i rytmów, piosenkami i rekwizytami.
Pozytywnej Komunikacji pilnuje u nas urocza żyrafa, a wszechogarniający turkus w wielu odmianach wspiera rozwijanie osobowości, współpracy i odpowiedzialności za własne efekty edukacyjne.
Jest zatem przestrzeń do uczenia się muzyki, rozwijania kompetencji emocjonalnych i społecznych, w myśl zasady: „najpierw człowiek, potem edukacja” oraz „trawa nie rośnie szybciej jak się ją ciągnie do góry”.