Kidos

Organizatorzy

Profil Gniazdo - naturalna bawialnia z dobrą kawą

Musical English dla dzieci 3-6 lat

Zajęcia dla dzieci Musical English dla dzieci 3-6 lat w Warszawie

edukacja

edukacja

Zajęcia dla dzieci Musical English dla dzieci 3-6 lat w Warszawie

Ossowskiego 11/U10,

Warszawa

Targówek

Musical English dla dzieci 3-6 lat

2 - 6 lat

Opis zajęć

 

Zapraszamy przedszkolaki na zajęcia Musical English dla dzieci w wieku przedszkolnym! 


Zajęcia odbywają się w oddzielnej sali bez zbędnych rozpraszaczy w postaci zabawek, dzięki czemu uczestnicy skupiają się na proponowanych przez prowadzącego aktywnościach, a rodzic może w tym czasie odtechnąć w kawiarni :)


Podczas zajęć dużo śpiewamy, gramy na instrumentach, doświadczamy wszystkimi zmysłami (wąchamy, smakujemy, dotykamy różnych rzeczy) - bazujemy na realnych  przedmiotach i czasem troszkę się brudzimy dlatego pamiętajcie o ubraniach na zmianę.  


Z wejściówką na zajęcia godzina w sali zabaw przed/po zajęciach za 10 zł.



Opis metody znajdziecie poniżej:


Zajęcia MUSICAL ENGLISH przeznaczone są dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat i mają na celu:

  • Konsolidację poznanego już przez dzieci słownictwa i struktur językowych.
  • Poznanie nowego słownictwa i struktur gramatycznych w sposób holistyczny
    – całym ciałem i za pomocą wszystkich dostępnych dziecku zmysłów – nie tylko wzroku, słuchu i dotyku, ale także smaku i węchu. Dziecko na zajęciach Musical English poznaje język nie zdając sobie z tego sprawy, w sposób dostosowany do jego wieku i stopnia rozwoju psychoruchowego i emocjonalnego. Dzieci do rozpoczęcia systemowej nauki w szkole powinny uczyć się mimowolnie i przez zabawę, ponieważ naturalnie nie posiadają jeszcze motywacji do uczenia się - sam fakt nauki jest dla nich całkowitą abstrakcją. To my- dorośli chcemy, aby się uczyły, lecz same dzieci nie mają takiej potrzeby, ani wewnętrznej, ani uwarunkowanej przyszłą edukacją, lepszą pracą czy możliwością „dogadania się” na wakacjach. W Musical English dziecko odbędzie z nami niezapomnianą, fascynującą i inspirującą „podróż” do krainy języka obcego.
  • Transfer z zasobu językowego biernego do aktywnego.
    Szczególny nacisk kładziony jest na prawidłową wymowę oraz intonację zdaniową. Warunkiem prawidłowej asymilacji języka angielskiego jest nieskazitelny wzorzec wymowy oraz intonacji. Prawidłowa wymowa na tym etapie nauczania jest bardziej istotna niż sam zakres leksykalny języka obcego. Prawidłowy wzorzec stanowi o sukcesie w nauczaniu dzieci do 6 roku życia i nabycie jak najlepszej wymowy kładzie podwaliny pod dalszą naukę. Metoda Musical English wykorzystuje fakt, że dzieci w wieku do 7 lat mają na tyle elastyczne narządy mowy i zdolności wykorzystania tego potencjału, że bez większych trudności potrafią nauczyć się nawet najtrudniejszych dźwięków wymowy angielskiej, np. dźwięków występującego w słowach think, this, Polish, cat, bus. Ta umiejętność powoli z wiekiem zanika. Błędy zakorzenione już w dzieciństwie natomiast bardzo trudno naprawić w przyszłości, dlatego właśnie tak niezbędne jest odpowiednie, stałe ćwiczenie prawidłowej wymowy i intonacji.
  • Usprawnienie autonomicznej, naturalnej komunikacji u dzieci poprzez wprowadzenie i uzupełnienie funkcji językowych, oraz nacisk na zadawanie przez dziecko pytań, nie tylko odpowiadanie na pytania zadawane przez prowadzącego.
    Dziecko potrafi prawidłowo rozpoznać zasób leksykalny i odpowiednio reagować na polecenia. Uczymy go myśleć w języku angielskim, ponieważ tylko w taki sposób będzie ono w przyszłości posługiwało się tym językiem naturalnie – dokładnie tak jak dzieci naturalnie dwujęzyczne.
  • Wytworzenie u dzieci naturalności posługiwania się językiem angielskim, poprzez zastosowanie elementów „Total Immersion”.
    Prowadzący posługuje się językiem angielskim w komunikacji z dziećmi, oczekując tego samego od nich, ale umożliwia używanie języka ojczystego w sytuacjach, w których niemożliwe jest pełne zrozumienie przez dzieci konkretnego materiału. Praca dydaktyczna z dziećmi na tym etapie rozwoju językowego w żaden sposób nie powinna wytworzyć u dzieci negatywnego stosunku do języka angielskiego. Sytuacja, w której dziecko nie rozumie przekazu nauczyciela, tj. pytania, objaśnienia czynności czy słownictwa pomimo podejmowania wielu prób wytłumaczenia przez prowadzącego danego zagadnienia, może doprowadzić do zniechęcenia dziecka, czy frustracji i w efekcie spowodować całkowicie odmienny skutek.
  • Rozwinięcie kompetencji uczenia się języka poprzez eksperymentowanie z językiem.
    Na zajęciach Musical English dziecko jest zachęcane do bawienia językiem poprzez tworzenie krótkich, często zabawnych rymowanek budując tym samym motywację do późniejszej nauki. W powyższym procesie kreatywności myślenia językowego wykorzystywane są różnorodne pomoce dydaktyczne wymienione poniżej.
  • Rozwinięcie wrażliwości muzycznej
    poprzez kontakt z wartościową muzyką klasyczną, która wykorzystywana jest w zabawach mających na celu usprawnienie kompetencji językowych, przećwiczenie poznanego materiału, eksperymentowanie z zasadami tonalności, brzemienia i rytmu, oraz zbudowanie pozytywnej motywacji do nauki.

Materiały wykorzystywane podczas zajęć:

  • plansze, historyjki i karty obrazkowe,
  • domina, karty „memo”, maskotki,
  • pomoce sensoryczne EduSensory,
  • podłogowe maty edukacyjne Musical Babies®, Musical English® i Niños Musicales®,
  • prawdziwe przedmioty codziennego użytku, wszystko, co znajduje się wokół.

*dzieci mają możliwość wykonywania kart pracy w książeczkach (po jednej na każdy poziom), które są uzupełnieniem i podsumowaniem materiału przećwiczonego podczas zajęć. Warto jednak podkreślić, że ze względu na fakt, iż dzieci w wieku do 7 lat nie posiadają podzielnej uwagi, prace nie są wykonywane podczas samych zajęć, ponieważ nie chcemy w ten sposób tracić cennego czasu z dziećmi. Prace są wykonywane tuż po zajęciach, lub w domu.

O organizatorze

Gniazdo ułatwia bycie rodzicem w dużym mieście!


Zapraszamy do naszej przestronnej, 200 - metrowej przestrzeni urządzonej w duchu minimalizmu i filozofii Marii Montessori, w której i dziecko i dorosły naładują akumulatory i wartościowo spędzą czas :)


Czekamy na Was dwa kroki od stacji M2 Targówek Mieszkaniowy. 


Mieścimy się na 1p. - wejście główne od ul. Ossowskiego, wejście z windą od ul. Witebskiej (kl. II tuż za ochroną, domofon 100) 



urodziny | warsztaty | muzyka | plastyka | kawa rzemieślnicza 

 

Zapraszamy przedszkolaki na zajęcia Musical English dla dzieci w wieku przedszkolnym! 


Zajęcia odbywają się w oddzielnej sali bez zbędnych rozpraszaczy w postaci zabawek, dzięki czemu uczestnicy skupiają się na proponowanych przez prowadzącego aktywnościach, a rodzic może w tym czasie odtechnąć w kawiarni :)


Podczas zajęć dużo śpiewamy, gramy na instrumentach, doświadczamy wszystkimi zmysłami (wąchamy, smakujemy, dotykamy różnych rzeczy) - bazujemy na realnych  przedmiotach i czasem troszkę się brudzimy dlatego pamiętajcie o ubraniach na zmianę.  


Z wejściówką na zajęcia godzina w sali zabaw przed/po zajęciach za 10 zł.



Opis metody znajdziecie poniżej:


Zajęcia MUSICAL ENGLISH przeznaczone są dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat i mają na celu:

  • Konsolidację poznanego już przez dzieci słownictwa i struktur językowych.
  • Poznanie nowego słownictwa i struktur gramatycznych w sposób holistyczny
    – całym ciałem i za pomocą wszystkich dostępnych dziecku zmysłów – nie tylko wzroku, słuchu i dotyku, ale także smaku i węchu. Dziecko na zajęciach Musical English poznaje język nie zdając sobie z tego sprawy, w sposób dostosowany do jego wieku i stopnia rozwoju psychoruchowego i emocjonalnego. Dzieci do rozpoczęcia systemowej nauki w szkole powinny uczyć się mimowolnie i przez zabawę, ponieważ naturalnie nie posiadają jeszcze motywacji do uczenia się - sam fakt nauki jest dla nich całkowitą abstrakcją. To my- dorośli chcemy, aby się uczyły, lecz same dzieci nie mają takiej potrzeby, ani wewnętrznej, ani uwarunkowanej przyszłą edukacją, lepszą pracą czy możliwością „dogadania się” na wakacjach. W Musical English dziecko odbędzie z nami niezapomnianą, fascynującą i inspirującą „podróż” do krainy języka obcego.
  • Transfer z zasobu językowego biernego do aktywnego.
    Szczególny nacisk kładziony jest na prawidłową wymowę oraz intonację zdaniową. Warunkiem prawidłowej asymilacji języka angielskiego jest nieskazitelny wzorzec wymowy oraz intonacji. Prawidłowa wymowa na tym etapie nauczania jest bardziej istotna niż sam zakres leksykalny języka obcego. Prawidłowy wzorzec stanowi o sukcesie w nauczaniu dzieci do 6 roku życia i nabycie jak najlepszej wymowy kładzie podwaliny pod dalszą naukę. Metoda Musical English wykorzystuje fakt, że dzieci w wieku do 7 lat mają na tyle elastyczne narządy mowy i zdolności wykorzystania tego potencjału, że bez większych trudności potrafią nauczyć się nawet najtrudniejszych dźwięków wymowy angielskiej, np. dźwięków występującego w słowach think, this, Polish, cat, bus. Ta umiejętność powoli z wiekiem zanika. Błędy zakorzenione już w dzieciństwie natomiast bardzo trudno naprawić w przyszłości, dlatego właśnie tak niezbędne jest odpowiednie, stałe ćwiczenie prawidłowej wymowy i intonacji.
  • Usprawnienie autonomicznej, naturalnej komunikacji u dzieci poprzez wprowadzenie i uzupełnienie funkcji językowych, oraz nacisk na zadawanie przez dziecko pytań, nie tylko odpowiadanie na pytania zadawane przez prowadzącego.
    Dziecko potrafi prawidłowo rozpoznać zasób leksykalny i odpowiednio reagować na polecenia. Uczymy go myśleć w języku angielskim, ponieważ tylko w taki sposób będzie ono w przyszłości posługiwało się tym językiem naturalnie – dokładnie tak jak dzieci naturalnie dwujęzyczne.
  • Wytworzenie u dzieci naturalności posługiwania się językiem angielskim, poprzez zastosowanie elementów „Total Immersion”.
    Prowadzący posługuje się językiem angielskim w komunikacji z dziećmi, oczekując tego samego od nich, ale umożliwia używanie języka ojczystego w sytuacjach, w których niemożliwe jest pełne zrozumienie przez dzieci konkretnego materiału. Praca dydaktyczna z dziećmi na tym etapie rozwoju językowego w żaden sposób nie powinna wytworzyć u dzieci negatywnego stosunku do języka angielskiego. Sytuacja, w której dziecko nie rozumie przekazu nauczyciela, tj. pytania, objaśnienia czynności czy słownictwa pomimo podejmowania wielu prób wytłumaczenia przez prowadzącego danego zagadnienia, może doprowadzić do zniechęcenia dziecka, czy frustracji i w efekcie spowodować całkowicie odmienny skutek.
  • Rozwinięcie kompetencji uczenia się języka poprzez eksperymentowanie z językiem.
    Na zajęciach Musical English dziecko jest zachęcane do bawienia językiem poprzez tworzenie krótkich, często zabawnych rymowanek budując tym samym motywację do późniejszej nauki. W powyższym procesie kreatywności myślenia językowego wykorzystywane są różnorodne pomoce dydaktyczne wymienione poniżej.
  • Rozwinięcie wrażliwości muzycznej
    poprzez kontakt z wartościową muzyką klasyczną, która wykorzystywana jest w zabawach mających na celu usprawnienie kompetencji językowych, przećwiczenie poznanego materiału, eksperymentowanie z zasadami tonalności, brzemienia i rytmu, oraz zbudowanie pozytywnej motywacji do nauki.

Materiały wykorzystywane podczas zajęć:

  • plansze, historyjki i karty obrazkowe,
  • domina, karty „memo”, maskotki,
  • pomoce sensoryczne EduSensory,
  • podłogowe maty edukacyjne Musical Babies®, Musical English® i Niños Musicales®,
  • prawdziwe przedmioty codziennego użytku, wszystko, co znajduje się wokół.

*dzieci mają możliwość wykonywania kart pracy w książeczkach (po jednej na każdy poziom), które są uzupełnieniem i podsumowaniem materiału przećwiczonego podczas zajęć. Warto jednak podkreślić, że ze względu na fakt, iż dzieci w wieku do 7 lat nie posiadają podzielnej uwagi, prace nie są wykonywane podczas samych zajęć, ponieważ nie chcemy w ten sposób tracić cennego czasu z dziećmi. Prace są wykonywane tuż po zajęciach, lub w domu.

Gniazdo ułatwia bycie rodzicem w dużym mieście!


Zapraszamy do naszej przestronnej, 200 - metrowej przestrzeni urządzonej w duchu minimalizmu i filozofii Marii Montessori, w której i dziecko i dorosły naładują akumulatory i wartościowo spędzą czas :)


Czekamy na Was dwa kroki od stacji M2 Targówek Mieszkaniowy. 


Mieścimy się na 1p. - wejście główne od ul. Ossowskiego, wejście z windą od ul. Witebskiej (kl. II tuż za ochroną, domofon 100) 



urodziny | warsztaty | muzyka | plastyka | kawa rzemieślnicza 

Gniazdo - naturalna bawialnia z dobrą kawą

Gniazdo - naturalna bawialnia z dobrą kawą

30 grudnia - 5 stycznia

tydzień

Gniazdo - naturalna bawialnia z dobrą kawą
30 grudnia - 5 stycznia

Cały dzień

30
Pn
poniedziałek
31
Wt
wtorek
1
Śr
środa
2
Cz
czwartek
3
Pt
piątek
4
So
sobota
5
Nd
niedziela
6:30 AM
7:00 AM
7:30 AM
8:00 AM
8:30 AM
9:00 AM
9:30 AM
10:00 AM
10:30 AM
11:00 AM
11:30 AM
12:00 PM
12:30 PM
1:00 PM
1:30 PM
2:00 PM
2:30 PM
3:00 PM
3:30 PM
4:00 PM
4:30 PM
5:00 PM
5:30 PM
6:00 PM
6:30 PM
7:00 PM
7:30 PM
8:00 PM
8:30 PM

Opis zajęć

 

Zapraszamy przedszkolaki na zajęcia Musical English dla dzieci w wieku przedszkolnym! 


Zajęcia odbywają się w oddzielnej sali bez zbędnych rozpraszaczy w postaci zabawek, dzięki czemu uczestnicy skupiają się na proponowanych przez prowadzącego aktywnościach, a rodzic może w tym czasie odtechnąć w kawiarni :)


Podczas zajęć dużo śpiewamy, gramy na instrumentach, doświadczamy wszystkimi zmysłami (wąchamy, smakujemy, dotykamy różnych rzeczy) - bazujemy na realnych  przedmiotach i czasem troszkę się brudzimy dlatego pamiętajcie o ubraniach na zmianę.  


Z wejściówką na zajęcia godzina w sali zabaw przed/po zajęciach za 10 zł.



Opis metody znajdziecie poniżej:


Zajęcia MUSICAL ENGLISH przeznaczone są dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat i mają na celu:

  • Konsolidację poznanego już przez dzieci słownictwa i struktur językowych.
  • Poznanie nowego słownictwa i struktur gramatycznych w sposób holistyczny
    – całym ciałem i za pomocą wszystkich dostępnych dziecku zmysłów – nie tylko wzroku, słuchu i dotyku, ale także smaku i węchu. Dziecko na zajęciach Musical English poznaje język nie zdając sobie z tego sprawy, w sposób dostosowany do jego wieku i stopnia rozwoju psychoruchowego i emocjonalnego. Dzieci do rozpoczęcia systemowej nauki w szkole powinny uczyć się mimowolnie i przez zabawę, ponieważ naturalnie nie posiadają jeszcze motywacji do uczenia się - sam fakt nauki jest dla nich całkowitą abstrakcją. To my- dorośli chcemy, aby się uczyły, lecz same dzieci nie mają takiej potrzeby, ani wewnętrznej, ani uwarunkowanej przyszłą edukacją, lepszą pracą czy możliwością „dogadania się” na wakacjach. W Musical English dziecko odbędzie z nami niezapomnianą, fascynującą i inspirującą „podróż” do krainy języka obcego.
  • Transfer z zasobu językowego biernego do aktywnego.
    Szczególny nacisk kładziony jest na prawidłową wymowę oraz intonację zdaniową. Warunkiem prawidłowej asymilacji języka angielskiego jest nieskazitelny wzorzec wymowy oraz intonacji. Prawidłowa wymowa na tym etapie nauczania jest bardziej istotna niż sam zakres leksykalny języka obcego. Prawidłowy wzorzec stanowi o sukcesie w nauczaniu dzieci do 6 roku życia i nabycie jak najlepszej wymowy kładzie podwaliny pod dalszą naukę. Metoda Musical English wykorzystuje fakt, że dzieci w wieku do 7 lat mają na tyle elastyczne narządy mowy i zdolności wykorzystania tego potencjału, że bez większych trudności potrafią nauczyć się nawet najtrudniejszych dźwięków wymowy angielskiej, np. dźwięków występującego w słowach think, this, Polish, cat, bus. Ta umiejętność powoli z wiekiem zanika. Błędy zakorzenione już w dzieciństwie natomiast bardzo trudno naprawić w przyszłości, dlatego właśnie tak niezbędne jest odpowiednie, stałe ćwiczenie prawidłowej wymowy i intonacji.
  • Usprawnienie autonomicznej, naturalnej komunikacji u dzieci poprzez wprowadzenie i uzupełnienie funkcji językowych, oraz nacisk na zadawanie przez dziecko pytań, nie tylko odpowiadanie na pytania zadawane przez prowadzącego.
    Dziecko potrafi prawidłowo rozpoznać zasób leksykalny i odpowiednio reagować na polecenia. Uczymy go myśleć w języku angielskim, ponieważ tylko w taki sposób będzie ono w przyszłości posługiwało się tym językiem naturalnie – dokładnie tak jak dzieci naturalnie dwujęzyczne.
  • Wytworzenie u dzieci naturalności posługiwania się językiem angielskim, poprzez zastosowanie elementów „Total Immersion”.
    Prowadzący posługuje się językiem angielskim w komunikacji z dziećmi, oczekując tego samego od nich, ale umożliwia używanie języka ojczystego w sytuacjach, w których niemożliwe jest pełne zrozumienie przez dzieci konkretnego materiału. Praca dydaktyczna z dziećmi na tym etapie rozwoju językowego w żaden sposób nie powinna wytworzyć u dzieci negatywnego stosunku do języka angielskiego. Sytuacja, w której dziecko nie rozumie przekazu nauczyciela, tj. pytania, objaśnienia czynności czy słownictwa pomimo podejmowania wielu prób wytłumaczenia przez prowadzącego danego zagadnienia, może doprowadzić do zniechęcenia dziecka, czy frustracji i w efekcie spowodować całkowicie odmienny skutek.
  • Rozwinięcie kompetencji uczenia się języka poprzez eksperymentowanie z językiem.
    Na zajęciach Musical English dziecko jest zachęcane do bawienia językiem poprzez tworzenie krótkich, często zabawnych rymowanek budując tym samym motywację do późniejszej nauki. W powyższym procesie kreatywności myślenia językowego wykorzystywane są różnorodne pomoce dydaktyczne wymienione poniżej.
  • Rozwinięcie wrażliwości muzycznej
    poprzez kontakt z wartościową muzyką klasyczną, która wykorzystywana jest w zabawach mających na celu usprawnienie kompetencji językowych, przećwiczenie poznanego materiału, eksperymentowanie z zasadami tonalności, brzemienia i rytmu, oraz zbudowanie pozytywnej motywacji do nauki.

Materiały wykorzystywane podczas zajęć:

  • plansze, historyjki i karty obrazkowe,
  • domina, karty „memo”, maskotki,
  • pomoce sensoryczne EduSensory,
  • podłogowe maty edukacyjne Musical Babies®, Musical English® i Niños Musicales®,
  • prawdziwe przedmioty codziennego użytku, wszystko, co znajduje się wokół.

*dzieci mają możliwość wykonywania kart pracy w książeczkach (po jednej na każdy poziom), które są uzupełnieniem i podsumowaniem materiału przećwiczonego podczas zajęć. Warto jednak podkreślić, że ze względu na fakt, iż dzieci w wieku do 7 lat nie posiadają podzielnej uwagi, prace nie są wykonywane podczas samych zajęć, ponieważ nie chcemy w ten sposób tracić cennego czasu z dziećmi. Prace są wykonywane tuż po zajęciach, lub w domu.

O organizatorze

Gniazdo ułatwia bycie rodzicem w dużym mieście!


Zapraszamy do naszej przestronnej, 200 - metrowej przestrzeni urządzonej w duchu minimalizmu i filozofii Marii Montessori, w której i dziecko i dorosły naładują akumulatory i wartościowo spędzą czas :)


Czekamy na Was dwa kroki od stacji M2 Targówek Mieszkaniowy. 


Mieścimy się na 1p. - wejście główne od ul. Ossowskiego, wejście z windą od ul. Witebskiej (kl. II tuż za ochroną, domofon 100) 



urodziny | warsztaty | muzyka | plastyka | kawa rzemieślnicza 

 

Zapraszamy przedszkolaki na zajęcia Musical English dla dzieci w wieku przedszkolnym! 


Zajęcia odbywają się w oddzielnej sali bez zbędnych rozpraszaczy w postaci zabawek, dzięki czemu uczestnicy skupiają się na proponowanych przez prowadzącego aktywnościach, a rodzic może w tym czasie odtechnąć w kawiarni :)


Podczas zajęć dużo śpiewamy, gramy na instrumentach, doświadczamy wszystkimi zmysłami (wąchamy, smakujemy, dotykamy różnych rzeczy) - bazujemy na realnych  przedmiotach i czasem troszkę się brudzimy dlatego pamiętajcie o ubraniach na zmianę.  


Z wejściówką na zajęcia godzina w sali zabaw przed/po zajęciach za 10 zł.



Opis metody znajdziecie poniżej:


Zajęcia MUSICAL ENGLISH przeznaczone są dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat i mają na celu:

  • Konsolidację poznanego już przez dzieci słownictwa i struktur językowych.
  • Poznanie nowego słownictwa i struktur gramatycznych w sposób holistyczny
    – całym ciałem i za pomocą wszystkich dostępnych dziecku zmysłów – nie tylko wzroku, słuchu i dotyku, ale także smaku i węchu. Dziecko na zajęciach Musical English poznaje język nie zdając sobie z tego sprawy, w sposób dostosowany do jego wieku i stopnia rozwoju psychoruchowego i emocjonalnego. Dzieci do rozpoczęcia systemowej nauki w szkole powinny uczyć się mimowolnie i przez zabawę, ponieważ naturalnie nie posiadają jeszcze motywacji do uczenia się - sam fakt nauki jest dla nich całkowitą abstrakcją. To my- dorośli chcemy, aby się uczyły, lecz same dzieci nie mają takiej potrzeby, ani wewnętrznej, ani uwarunkowanej przyszłą edukacją, lepszą pracą czy możliwością „dogadania się” na wakacjach. W Musical English dziecko odbędzie z nami niezapomnianą, fascynującą i inspirującą „podróż” do krainy języka obcego.
  • Transfer z zasobu językowego biernego do aktywnego.
    Szczególny nacisk kładziony jest na prawidłową wymowę oraz intonację zdaniową. Warunkiem prawidłowej asymilacji języka angielskiego jest nieskazitelny wzorzec wymowy oraz intonacji. Prawidłowa wymowa na tym etapie nauczania jest bardziej istotna niż sam zakres leksykalny języka obcego. Prawidłowy wzorzec stanowi o sukcesie w nauczaniu dzieci do 6 roku życia i nabycie jak najlepszej wymowy kładzie podwaliny pod dalszą naukę. Metoda Musical English wykorzystuje fakt, że dzieci w wieku do 7 lat mają na tyle elastyczne narządy mowy i zdolności wykorzystania tego potencjału, że bez większych trudności potrafią nauczyć się nawet najtrudniejszych dźwięków wymowy angielskiej, np. dźwięków występującego w słowach think, this, Polish, cat, bus. Ta umiejętność powoli z wiekiem zanika. Błędy zakorzenione już w dzieciństwie natomiast bardzo trudno naprawić w przyszłości, dlatego właśnie tak niezbędne jest odpowiednie, stałe ćwiczenie prawidłowej wymowy i intonacji.
  • Usprawnienie autonomicznej, naturalnej komunikacji u dzieci poprzez wprowadzenie i uzupełnienie funkcji językowych, oraz nacisk na zadawanie przez dziecko pytań, nie tylko odpowiadanie na pytania zadawane przez prowadzącego.
    Dziecko potrafi prawidłowo rozpoznać zasób leksykalny i odpowiednio reagować na polecenia. Uczymy go myśleć w języku angielskim, ponieważ tylko w taki sposób będzie ono w przyszłości posługiwało się tym językiem naturalnie – dokładnie tak jak dzieci naturalnie dwujęzyczne.
  • Wytworzenie u dzieci naturalności posługiwania się językiem angielskim, poprzez zastosowanie elementów „Total Immersion”.
    Prowadzący posługuje się językiem angielskim w komunikacji z dziećmi, oczekując tego samego od nich, ale umożliwia używanie języka ojczystego w sytuacjach, w których niemożliwe jest pełne zrozumienie przez dzieci konkretnego materiału. Praca dydaktyczna z dziećmi na tym etapie rozwoju językowego w żaden sposób nie powinna wytworzyć u dzieci negatywnego stosunku do języka angielskiego. Sytuacja, w której dziecko nie rozumie przekazu nauczyciela, tj. pytania, objaśnienia czynności czy słownictwa pomimo podejmowania wielu prób wytłumaczenia przez prowadzącego danego zagadnienia, może doprowadzić do zniechęcenia dziecka, czy frustracji i w efekcie spowodować całkowicie odmienny skutek.
  • Rozwinięcie kompetencji uczenia się języka poprzez eksperymentowanie z językiem.
    Na zajęciach Musical English dziecko jest zachęcane do bawienia językiem poprzez tworzenie krótkich, często zabawnych rymowanek budując tym samym motywację do późniejszej nauki. W powyższym procesie kreatywności myślenia językowego wykorzystywane są różnorodne pomoce dydaktyczne wymienione poniżej.
  • Rozwinięcie wrażliwości muzycznej
    poprzez kontakt z wartościową muzyką klasyczną, która wykorzystywana jest w zabawach mających na celu usprawnienie kompetencji językowych, przećwiczenie poznanego materiału, eksperymentowanie z zasadami tonalności, brzemienia i rytmu, oraz zbudowanie pozytywnej motywacji do nauki.

Materiały wykorzystywane podczas zajęć:

  • plansze, historyjki i karty obrazkowe,
  • domina, karty „memo”, maskotki,
  • pomoce sensoryczne EduSensory,
  • podłogowe maty edukacyjne Musical Babies®, Musical English® i Niños Musicales®,
  • prawdziwe przedmioty codziennego użytku, wszystko, co znajduje się wokół.

*dzieci mają możliwość wykonywania kart pracy w książeczkach (po jednej na każdy poziom), które są uzupełnieniem i podsumowaniem materiału przećwiczonego podczas zajęć. Warto jednak podkreślić, że ze względu na fakt, iż dzieci w wieku do 7 lat nie posiadają podzielnej uwagi, prace nie są wykonywane podczas samych zajęć, ponieważ nie chcemy w ten sposób tracić cennego czasu z dziećmi. Prace są wykonywane tuż po zajęciach, lub w domu.

Gniazdo ułatwia bycie rodzicem w dużym mieście!


Zapraszamy do naszej przestronnej, 200 - metrowej przestrzeni urządzonej w duchu minimalizmu i filozofii Marii Montessori, w której i dziecko i dorosły naładują akumulatory i wartościowo spędzą czas :)


Czekamy na Was dwa kroki od stacji M2 Targówek Mieszkaniowy. 


Mieścimy się na 1p. - wejście główne od ul. Ossowskiego, wejście z windą od ul. Witebskiej (kl. II tuż za ochroną, domofon 100) 



urodziny | warsztaty | muzyka | plastyka | kawa rzemieślnicza 

logo firmy Kidos.pl
logo portalu facebook
Chcę otrzymywać informację o nowych zajęciach i promocjach
Współpraca z uczelniami