Kidos
Organizatorzy
Profil Sztukarnia
Półkolonie dla dzieci. Ze sztuką przez świat
plastyka
plastyka
Odolańska 60,
Warszawa
Mokotów
5 - 11 lat
Opis zajęć
Charakterystyka
Program "Ze Sztuką przez świat” koncentruje się wokół sztuki z całego świata. Dzieci odbędą niesamowitą kulturalną podróż po wszystkich kontynentach świata. Dowiedzą się jak odtworzyć maskę afrykańską, co to jest kalaha oraz jak ją stworzyć. Dzieci będą uczestniczyły w warsztatach komiksu i kaligrafii. Ponadto zawitają do świata Hollywood, gdzie poznają sztukę pop-art. Spróbują odtworzyć Puszczę Amazońską w mini słoiku. Na koniec przeniosą się do Europy, gdzie poznają sztukę marblingu oraz polskiego haftu. Program stworzyliśmy dla dzieci, które lubią różnego rodzaju prace ręczne. Podczas zajęć dowiedzą się, jak stworzyć od podstaw rozmaite przedmioty użytkowe i dekoracyjne z całego świata również z materiałów recyklingowych i ogólnodostępnych.
Program
Dzień 1 (Afryka): biżuteria afrykańska, maski plemienne
Dzień 2 (Azja): batik, kaligrafia japońska
Dzień 3 (Ameryka Południowa): mini las w szkle, grzechotki / marakasy
Dzień 4 (Ameryka Północna): pop-art, łapacz snów, plakat z Hollywood
Dzień 5 (Europa): haft polski, ebru
Schemat dnia półkolonii
8:00–9:00 przekazywanie dzieci pod opiekę prowadzących, animacje w miejscu zbiórki
9:00–10:00 warsztaty twórcze / wycieczka
10:00–10:30 drugie śniadanie (przyniesione z domu)
10:30–11:30 zajęcia ruchowe / edukacyjne
11:30-13:00 warsztaty twórcze
13:00–13:45 obiad i odpoczynek
13:45–15:00 warsztaty twórcze
15:00–15:30 podwieczorek i odpoczynek
15:30–16:30 warsztaty twórcze
16:30-17:30 gry i zabawy, odbiór dzieci / wernisaż
Miejsce
Półkolonie dla dzieci odbędą się w Szkole Podstawowej nr 205 im. Żołnierzy Powstania Warszawskiego na ul. Spartańskiej 4, 02-637 Warszawa
Podział na grupy
Dzieci dzielone są na grupy według wieku.
Grupy są maksymalnie 15-osobowe.
O organizatorze
SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH
Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.
STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ
W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.
PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ
Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.
WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING
Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.
PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE
Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.
Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.
Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.
Opis zajęć
Charakterystyka
Program "Ze Sztuką przez świat” koncentruje się wokół sztuki z całego świata. Dzieci odbędą niesamowitą kulturalną podróż po wszystkich kontynentach świata. Dowiedzą się jak odtworzyć maskę afrykańską, co to jest kalaha oraz jak ją stworzyć. Dzieci będą uczestniczyły w warsztatach komiksu i kaligrafii. Ponadto zawitają do świata Hollywood, gdzie poznają sztukę pop-art. Spróbują odtworzyć Puszczę Amazońską w mini słoiku. Na koniec przeniosą się do Europy, gdzie poznają sztukę marblingu oraz polskiego haftu. Program stworzyliśmy dla dzieci, które lubią różnego rodzaju prace ręczne. Podczas zajęć dowiedzą się, jak stworzyć od podstaw rozmaite przedmioty użytkowe i dekoracyjne z całego świata również z materiałów recyklingowych i ogólnodostępnych.
Program
Dzień 1 (Afryka): biżuteria afrykańska, maski plemienne
Dzień 2 (Azja): batik, kaligrafia japońska
Dzień 3 (Ameryka Południowa): mini las w szkle, grzechotki / marakasy
Dzień 4 (Ameryka Północna): pop-art, łapacz snów, plakat z Hollywood
Dzień 5 (Europa): haft polski, ebru
Schemat dnia półkolonii
8:00–9:00 przekazywanie dzieci pod opiekę prowadzących, animacje w miejscu zbiórki
9:00–10:00 warsztaty twórcze / wycieczka
10:00–10:30 drugie śniadanie (przyniesione z domu)
10:30–11:30 zajęcia ruchowe / edukacyjne
11:30-13:00 warsztaty twórcze
13:00–13:45 obiad i odpoczynek
13:45–15:00 warsztaty twórcze
15:00–15:30 podwieczorek i odpoczynek
15:30–16:30 warsztaty twórcze
16:30-17:30 gry i zabawy, odbiór dzieci / wernisaż
Miejsce
Półkolonie dla dzieci odbędą się w Szkole Podstawowej nr 205 im. Żołnierzy Powstania Warszawskiego na ul. Spartańskiej 4, 02-637 Warszawa
Podział na grupy
Dzieci dzielone są na grupy według wieku.
Grupy są maksymalnie 15-osobowe.
O organizatorze
SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH
Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.
STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ
W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.
PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ
Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.
WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING
Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.
PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE
Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.
Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.
Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.
Sprawdź inne terminy
Plan zajęć SZTUKARNIA
Cały dzień
25
| 26
| 27
| 28
| 29
| 30
| 31
|
Opis zajęć
Charakterystyka
Program "Ze Sztuką przez świat” koncentruje się wokół sztuki z całego świata. Dzieci odbędą niesamowitą kulturalną podróż po wszystkich kontynentach świata. Dowiedzą się jak odtworzyć maskę afrykańską, co to jest kalaha oraz jak ją stworzyć. Dzieci będą uczestniczyły w warsztatach komiksu i kaligrafii. Ponadto zawitają do świata Hollywood, gdzie poznają sztukę pop-art. Spróbują odtworzyć Puszczę Amazońską w mini słoiku. Na koniec przeniosą się do Europy, gdzie poznają sztukę marblingu oraz polskiego haftu. Program stworzyliśmy dla dzieci, które lubią różnego rodzaju prace ręczne. Podczas zajęć dowiedzą się, jak stworzyć od podstaw rozmaite przedmioty użytkowe i dekoracyjne z całego świata również z materiałów recyklingowych i ogólnodostępnych.
Program
Dzień 1 (Afryka): biżuteria afrykańska, maski plemienne
Dzień 2 (Azja): batik, kaligrafia japońska
Dzień 3 (Ameryka Południowa): mini las w szkle, grzechotki / marakasy
Dzień 4 (Ameryka Północna): pop-art, łapacz snów, plakat z Hollywood
Dzień 5 (Europa): haft polski, ebru
Schemat dnia półkolonii
8:00–9:00 przekazywanie dzieci pod opiekę prowadzących, animacje w miejscu zbiórki
9:00–10:00 warsztaty twórcze / wycieczka
10:00–10:30 drugie śniadanie (przyniesione z domu)
10:30–11:30 zajęcia ruchowe / edukacyjne
11:30-13:00 warsztaty twórcze
13:00–13:45 obiad i odpoczynek
13:45–15:00 warsztaty twórcze
15:00–15:30 podwieczorek i odpoczynek
15:30–16:30 warsztaty twórcze
16:30-17:30 gry i zabawy, odbiór dzieci / wernisaż
Miejsce
Półkolonie dla dzieci odbędą się w Szkole Podstawowej nr 205 im. Żołnierzy Powstania Warszawskiego na ul. Spartańskiej 4, 02-637 Warszawa
Podział na grupy
Dzieci dzielone są na grupy według wieku.
Grupy są maksymalnie 15-osobowe.
O organizatorze
SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH
Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.
STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ
W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.
PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ
Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.
WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING
Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.
PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE
Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.
Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.
Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.
Opis zajęć
Charakterystyka
Program "Ze Sztuką przez świat” koncentruje się wokół sztuki z całego świata. Dzieci odbędą niesamowitą kulturalną podróż po wszystkich kontynentach świata. Dowiedzą się jak odtworzyć maskę afrykańską, co to jest kalaha oraz jak ją stworzyć. Dzieci będą uczestniczyły w warsztatach komiksu i kaligrafii. Ponadto zawitają do świata Hollywood, gdzie poznają sztukę pop-art. Spróbują odtworzyć Puszczę Amazońską w mini słoiku. Na koniec przeniosą się do Europy, gdzie poznają sztukę marblingu oraz polskiego haftu. Program stworzyliśmy dla dzieci, które lubią różnego rodzaju prace ręczne. Podczas zajęć dowiedzą się, jak stworzyć od podstaw rozmaite przedmioty użytkowe i dekoracyjne z całego świata również z materiałów recyklingowych i ogólnodostępnych.
Program
Dzień 1 (Afryka): biżuteria afrykańska, maski plemienne
Dzień 2 (Azja): batik, kaligrafia japońska
Dzień 3 (Ameryka Południowa): mini las w szkle, grzechotki / marakasy
Dzień 4 (Ameryka Północna): pop-art, łapacz snów, plakat z Hollywood
Dzień 5 (Europa): haft polski, ebru
Schemat dnia półkolonii
8:00–9:00 przekazywanie dzieci pod opiekę prowadzących, animacje w miejscu zbiórki
9:00–10:00 warsztaty twórcze / wycieczka
10:00–10:30 drugie śniadanie (przyniesione z domu)
10:30–11:30 zajęcia ruchowe / edukacyjne
11:30-13:00 warsztaty twórcze
13:00–13:45 obiad i odpoczynek
13:45–15:00 warsztaty twórcze
15:00–15:30 podwieczorek i odpoczynek
15:30–16:30 warsztaty twórcze
16:30-17:30 gry i zabawy, odbiór dzieci / wernisaż
Miejsce
Półkolonie dla dzieci odbędą się w Szkole Podstawowej nr 205 im. Żołnierzy Powstania Warszawskiego na ul. Spartańskiej 4, 02-637 Warszawa
Podział na grupy
Dzieci dzielone są na grupy według wieku.
Grupy są maksymalnie 15-osobowe.
O organizatorze
SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH
Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.
STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ
W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.
PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ
Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.
WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING
Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.
PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE
Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.
Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.
Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.