Kidos
Organizatorzy
Profil Sztukarnia
Sztuka w ogrodzie - plenerowe zajęcia artystyczne dla dzieci / klasy 1-3
plastyka
plastyka
Odolańska 60,
Warszawa
Mokotów
7 - 9 lat
Opis zajęć
Charakterystyka
Plenerowe zajęcia artystyczne SZTUKA W OGRODZIE adresowane są do uczniów klas 1-3. To znakomita okazja, by dzieci mogły odkryć swoje pasje i zadbać o nie, rozwinąć kreatywność i nabyć wiele umiejętności, spędzając czas na świeżym powietrzu pośród kwitnących drzew ogrodu Sztukarni. Dzięki przyjaznej atmosferze, dzieci będą miały możliwość wyrażenia siebie, swojej ekspresji twórczej, a także wypróbowania różnych technik artystycznych. Każdy dzień będzie nową przygodą, dla której punktem wyjścia staną się, pozornie, dobrze znane dziedziny artystyczne: rzeźba, rysunek, malarstwo, grafika, teatr. Na zajęciach mały Uczestnik przekona się, że można podejść do wymienionych wyżej tematów także w niestandardowy, czasem zaskakujący sposób. Doświadczy pola możliwości, jakie tkwią w sztuce. Jednocześnie przekona się o tym, co tak bliskie wielu uznanym artystom, że sztuką można się po prostu bawić.
W przypadku niesprzyjających warunków pogodowych zajęcia artystyczne zostaną przeniesione do wnętrza budynku Sztukarni.
Program
RZEŹBA
- wspólne eksperymenty (interwencja, environment), zabawa skalą
– rzeźba w mikroskali
– inspiracja pracami Liliany Porter, rzeźba ruchoma
– inspiracja pracami Alexandra Caldera.
RYSUNEK
– wspólne eksperymenty (rysowanie według instrukcji słownej podanej przez rówieśnika), zabawa skalą
– rysowanie wielkoformatowe
– inspiracja twórczością Pabla Picassa, zabawa z ruchem
– inspiracja twórczością Edwarda Krasińskiego.
MALARSTWO
– wspólne eksperymenty (malowanie na folii przezroczystej), zabawa skalą
– skupienie na detalu
– inspiracja pracami Georgii O’Keeffe, zabawa z ruchem – inspiracja
– pouring.
GRAFIKA
– wspólne eksperymenty (monotypia artystyczna), zabawa skalą
– wykonanie nadruku techniką sitodruku, zabawa z ruchem
– inspiracja twórczością Andy’ego Warhola.
TEATR
– wspólne eksperymenty (zabawy z rzutem kością), zabawa skalą
– tworzenie ruchomych kukiełek artystycznych
– inspiracja pracami Oskara Schlemmera, zabawa z ruchem
– odgrywanie scenek.
5-dniowy cykl zajęć
15 godzin kursu – 5 dni x 3 godziny
godz. 10:30 – 13:30
RAMOWY PLAN ZAJĘĆ:
10.30-12.00: blok warsztatowy
12.00-12.20: przerwa
12:20-13:30: blok warsztatowy
O organizatorze
SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH
Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.
STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ
W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.
PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ
Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.
WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING
Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.
PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE
Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.
Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.
Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.
Opis zajęć
Charakterystyka
Plenerowe zajęcia artystyczne SZTUKA W OGRODZIE adresowane są do uczniów klas 1-3. To znakomita okazja, by dzieci mogły odkryć swoje pasje i zadbać o nie, rozwinąć kreatywność i nabyć wiele umiejętności, spędzając czas na świeżym powietrzu pośród kwitnących drzew ogrodu Sztukarni. Dzięki przyjaznej atmosferze, dzieci będą miały możliwość wyrażenia siebie, swojej ekspresji twórczej, a także wypróbowania różnych technik artystycznych. Każdy dzień będzie nową przygodą, dla której punktem wyjścia staną się, pozornie, dobrze znane dziedziny artystyczne: rzeźba, rysunek, malarstwo, grafika, teatr. Na zajęciach mały Uczestnik przekona się, że można podejść do wymienionych wyżej tematów także w niestandardowy, czasem zaskakujący sposób. Doświadczy pola możliwości, jakie tkwią w sztuce. Jednocześnie przekona się o tym, co tak bliskie wielu uznanym artystom, że sztuką można się po prostu bawić.
W przypadku niesprzyjających warunków pogodowych zajęcia artystyczne zostaną przeniesione do wnętrza budynku Sztukarni.
Program
RZEŹBA
- wspólne eksperymenty (interwencja, environment), zabawa skalą
– rzeźba w mikroskali
– inspiracja pracami Liliany Porter, rzeźba ruchoma
– inspiracja pracami Alexandra Caldera.
RYSUNEK
– wspólne eksperymenty (rysowanie według instrukcji słownej podanej przez rówieśnika), zabawa skalą
– rysowanie wielkoformatowe
– inspiracja twórczością Pabla Picassa, zabawa z ruchem
– inspiracja twórczością Edwarda Krasińskiego.
MALARSTWO
– wspólne eksperymenty (malowanie na folii przezroczystej), zabawa skalą
– skupienie na detalu
– inspiracja pracami Georgii O’Keeffe, zabawa z ruchem – inspiracja
– pouring.
GRAFIKA
– wspólne eksperymenty (monotypia artystyczna), zabawa skalą
– wykonanie nadruku techniką sitodruku, zabawa z ruchem
– inspiracja twórczością Andy’ego Warhola.
TEATR
– wspólne eksperymenty (zabawy z rzutem kością), zabawa skalą
– tworzenie ruchomych kukiełek artystycznych
– inspiracja pracami Oskara Schlemmera, zabawa z ruchem
– odgrywanie scenek.
5-dniowy cykl zajęć
15 godzin kursu – 5 dni x 3 godziny
godz. 10:30 – 13:30
RAMOWY PLAN ZAJĘĆ:
10.30-12.00: blok warsztatowy
12.00-12.20: przerwa
12:20-13:30: blok warsztatowy
O organizatorze
SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH
Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.
STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ
W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.
PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ
Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.
WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING
Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.
PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE
Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.
Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.
Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.
Sprawdź inne terminy
Plan zajęć SZTUKARNIA
Cały dzień
28
| 29
| 30
| 1
| 2
| 3
| 4
|
Opis zajęć
Charakterystyka
Plenerowe zajęcia artystyczne SZTUKA W OGRODZIE adresowane są do uczniów klas 1-3. To znakomita okazja, by dzieci mogły odkryć swoje pasje i zadbać o nie, rozwinąć kreatywność i nabyć wiele umiejętności, spędzając czas na świeżym powietrzu pośród kwitnących drzew ogrodu Sztukarni. Dzięki przyjaznej atmosferze, dzieci będą miały możliwość wyrażenia siebie, swojej ekspresji twórczej, a także wypróbowania różnych technik artystycznych. Każdy dzień będzie nową przygodą, dla której punktem wyjścia staną się, pozornie, dobrze znane dziedziny artystyczne: rzeźba, rysunek, malarstwo, grafika, teatr. Na zajęciach mały Uczestnik przekona się, że można podejść do wymienionych wyżej tematów także w niestandardowy, czasem zaskakujący sposób. Doświadczy pola możliwości, jakie tkwią w sztuce. Jednocześnie przekona się o tym, co tak bliskie wielu uznanym artystom, że sztuką można się po prostu bawić.
W przypadku niesprzyjających warunków pogodowych zajęcia artystyczne zostaną przeniesione do wnętrza budynku Sztukarni.
Program
RZEŹBA
- wspólne eksperymenty (interwencja, environment), zabawa skalą
– rzeźba w mikroskali
– inspiracja pracami Liliany Porter, rzeźba ruchoma
– inspiracja pracami Alexandra Caldera.
RYSUNEK
– wspólne eksperymenty (rysowanie według instrukcji słownej podanej przez rówieśnika), zabawa skalą
– rysowanie wielkoformatowe
– inspiracja twórczością Pabla Picassa, zabawa z ruchem
– inspiracja twórczością Edwarda Krasińskiego.
MALARSTWO
– wspólne eksperymenty (malowanie na folii przezroczystej), zabawa skalą
– skupienie na detalu
– inspiracja pracami Georgii O’Keeffe, zabawa z ruchem – inspiracja
– pouring.
GRAFIKA
– wspólne eksperymenty (monotypia artystyczna), zabawa skalą
– wykonanie nadruku techniką sitodruku, zabawa z ruchem
– inspiracja twórczością Andy’ego Warhola.
TEATR
– wspólne eksperymenty (zabawy z rzutem kością), zabawa skalą
– tworzenie ruchomych kukiełek artystycznych
– inspiracja pracami Oskara Schlemmera, zabawa z ruchem
– odgrywanie scenek.
5-dniowy cykl zajęć
15 godzin kursu – 5 dni x 3 godziny
godz. 10:30 – 13:30
RAMOWY PLAN ZAJĘĆ:
10.30-12.00: blok warsztatowy
12.00-12.20: przerwa
12:20-13:30: blok warsztatowy
O organizatorze
SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH
Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.
STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ
W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.
PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ
Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.
WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING
Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.
PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE
Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.
Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.
Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.
Opis zajęć
Charakterystyka
Plenerowe zajęcia artystyczne SZTUKA W OGRODZIE adresowane są do uczniów klas 1-3. To znakomita okazja, by dzieci mogły odkryć swoje pasje i zadbać o nie, rozwinąć kreatywność i nabyć wiele umiejętności, spędzając czas na świeżym powietrzu pośród kwitnących drzew ogrodu Sztukarni. Dzięki przyjaznej atmosferze, dzieci będą miały możliwość wyrażenia siebie, swojej ekspresji twórczej, a także wypróbowania różnych technik artystycznych. Każdy dzień będzie nową przygodą, dla której punktem wyjścia staną się, pozornie, dobrze znane dziedziny artystyczne: rzeźba, rysunek, malarstwo, grafika, teatr. Na zajęciach mały Uczestnik przekona się, że można podejść do wymienionych wyżej tematów także w niestandardowy, czasem zaskakujący sposób. Doświadczy pola możliwości, jakie tkwią w sztuce. Jednocześnie przekona się o tym, co tak bliskie wielu uznanym artystom, że sztuką można się po prostu bawić.
W przypadku niesprzyjających warunków pogodowych zajęcia artystyczne zostaną przeniesione do wnętrza budynku Sztukarni.
Program
RZEŹBA
- wspólne eksperymenty (interwencja, environment), zabawa skalą
– rzeźba w mikroskali
– inspiracja pracami Liliany Porter, rzeźba ruchoma
– inspiracja pracami Alexandra Caldera.
RYSUNEK
– wspólne eksperymenty (rysowanie według instrukcji słownej podanej przez rówieśnika), zabawa skalą
– rysowanie wielkoformatowe
– inspiracja twórczością Pabla Picassa, zabawa z ruchem
– inspiracja twórczością Edwarda Krasińskiego.
MALARSTWO
– wspólne eksperymenty (malowanie na folii przezroczystej), zabawa skalą
– skupienie na detalu
– inspiracja pracami Georgii O’Keeffe, zabawa z ruchem – inspiracja
– pouring.
GRAFIKA
– wspólne eksperymenty (monotypia artystyczna), zabawa skalą
– wykonanie nadruku techniką sitodruku, zabawa z ruchem
– inspiracja twórczością Andy’ego Warhola.
TEATR
– wspólne eksperymenty (zabawy z rzutem kością), zabawa skalą
– tworzenie ruchomych kukiełek artystycznych
– inspiracja pracami Oskara Schlemmera, zabawa z ruchem
– odgrywanie scenek.
5-dniowy cykl zajęć
15 godzin kursu – 5 dni x 3 godziny
godz. 10:30 – 13:30
RAMOWY PLAN ZAJĘĆ:
10.30-12.00: blok warsztatowy
12.00-12.20: przerwa
12:20-13:30: blok warsztatowy
O organizatorze
SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH
Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.
STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ
W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.
PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ
Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.
WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING
Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.
PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE
Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.
Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.
Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.