Kidos

Organizatorzy

Profil Sztukarnia

Sztuka w ogrodzie - plenerowe zajęcia artystyczne dla dzieci / klasy 1-3

Zajęcia dla dzieci Sztuka w ogrodzie - plenerowe zajęcia artystyczne dla dzieci / klasy 1-3 w Warszawie

plastyka

plastyka

Zajęcia dla dzieci Sztuka w ogrodzie - plenerowe zajęcia artystyczne dla dzieci / klasy 1-3 w Warszawie

Odolańska 60,

Warszawa

Mokotów

Sztuka w ogrodzie - plenerowe zajęcia artystyczne dla dzieci / klasy 1-3

7 - 9 lat

Opis zajęć

Charakterystyka

Plenerowe zajęcia artystyczne SZTUKA W OGRODZIE adresowane są do uczniów klas 1-3. To znakomita okazja, by dzieci mogły odkryć swoje pasje i zadbać o nie, rozwinąć kreatywność i nabyć wiele umiejętności, spędzając czas na świeżym powietrzu pośród kwitnących drzew ogrodu Sztukarni. Dzięki przyjaznej atmosferze, dzieci będą miały możliwość wyrażenia siebie, swojej ekspresji twórczej, a także wypróbowania różnych technik artystycznych. Każdy dzień będzie nową przygodą, dla której punktem wyjścia staną się, pozornie, dobrze znane dziedziny artystyczne: rzeźba, rysunek, malarstwo, grafika, teatr. Na zajęciach mały Uczestnik przekona się, że można podejść do wymienionych wyżej tematów także w niestandardowy, czasem zaskakujący sposób. Doświadczy pola możliwości, jakie tkwią w sztuce. Jednocześnie przekona się o tym, co tak bliskie wielu uznanym artystom, że sztuką można się po prostu bawić.

W przypadku niesprzyjających warunków pogodowych zajęcia artystyczne zostaną przeniesione do wnętrza budynku Sztukarni.


Program

RZEŹBA 

- wspólne eksperymenty (interwencja, environment), zabawa skalą 

– rzeźba w mikroskali 

– inspiracja pracami Liliany Porter, rzeźba ruchoma 

– inspiracja pracami Alexandra Caldera.

RYSUNEK 

– wspólne eksperymenty (rysowanie według instrukcji słownej podanej przez rówieśnika), zabawa skalą 

– rysowanie wielkoformatowe 

– inspiracja twórczością Pabla Picassa, zabawa z ruchem 

– inspiracja twórczością Edwarda Krasińskiego.

MALARSTWO 

– wspólne eksperymenty (malowanie na folii przezroczystej), zabawa skalą 

– skupienie na detalu 

– inspiracja pracami Georgii O’Keeffe, zabawa z ruchem – inspiracja 

– pouring.

GRAFIKA 

– wspólne eksperymenty (monotypia artystyczna), zabawa skalą 

– wykonanie nadruku techniką sitodruku, zabawa z ruchem 

– inspiracja twórczością Andy’ego Warhola.

TEATR 

– wspólne eksperymenty (zabawy z rzutem kością), zabawa skalą 

– tworzenie ruchomych kukiełek artystycznych 

– inspiracja pracami Oskara Schlemmera, zabawa z ruchem 

– odgrywanie scenek. 


5-dniowy cykl zajęć
15 godzin kursu – 5 dni x 3 godziny
godz. 10:30 – 13:30

RAMOWY PLAN ZAJĘĆ:
10.30-12.00: blok warsztatowy
12.00-12.20: przerwa
12:20-13:30: blok warsztatowy 

O organizatorze

SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH


Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.


STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ


W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.


PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ


Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.


WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING


Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.


PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE


Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.


Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.

Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.

Charakterystyka

Plenerowe zajęcia artystyczne SZTUKA W OGRODZIE adresowane są do uczniów klas 1-3. To znakomita okazja, by dzieci mogły odkryć swoje pasje i zadbać o nie, rozwinąć kreatywność i nabyć wiele umiejętności, spędzając czas na świeżym powietrzu pośród kwitnących drzew ogrodu Sztukarni. Dzięki przyjaznej atmosferze, dzieci będą miały możliwość wyrażenia siebie, swojej ekspresji twórczej, a także wypróbowania różnych technik artystycznych. Każdy dzień będzie nową przygodą, dla której punktem wyjścia staną się, pozornie, dobrze znane dziedziny artystyczne: rzeźba, rysunek, malarstwo, grafika, teatr. Na zajęciach mały Uczestnik przekona się, że można podejść do wymienionych wyżej tematów także w niestandardowy, czasem zaskakujący sposób. Doświadczy pola możliwości, jakie tkwią w sztuce. Jednocześnie przekona się o tym, co tak bliskie wielu uznanym artystom, że sztuką można się po prostu bawić.

W przypadku niesprzyjających warunków pogodowych zajęcia artystyczne zostaną przeniesione do wnętrza budynku Sztukarni.


Program

RZEŹBA 

- wspólne eksperymenty (interwencja, environment), zabawa skalą 

– rzeźba w mikroskali 

– inspiracja pracami Liliany Porter, rzeźba ruchoma 

– inspiracja pracami Alexandra Caldera.

RYSUNEK 

– wspólne eksperymenty (rysowanie według instrukcji słownej podanej przez rówieśnika), zabawa skalą 

– rysowanie wielkoformatowe 

– inspiracja twórczością Pabla Picassa, zabawa z ruchem 

– inspiracja twórczością Edwarda Krasińskiego.

MALARSTWO 

– wspólne eksperymenty (malowanie na folii przezroczystej), zabawa skalą 

– skupienie na detalu 

– inspiracja pracami Georgii O’Keeffe, zabawa z ruchem – inspiracja 

– pouring.

GRAFIKA 

– wspólne eksperymenty (monotypia artystyczna), zabawa skalą 

– wykonanie nadruku techniką sitodruku, zabawa z ruchem 

– inspiracja twórczością Andy’ego Warhola.

TEATR 

– wspólne eksperymenty (zabawy z rzutem kością), zabawa skalą 

– tworzenie ruchomych kukiełek artystycznych 

– inspiracja pracami Oskara Schlemmera, zabawa z ruchem 

– odgrywanie scenek. 


5-dniowy cykl zajęć
15 godzin kursu – 5 dni x 3 godziny
godz. 10:30 – 13:30

RAMOWY PLAN ZAJĘĆ:
10.30-12.00: blok warsztatowy
12.00-12.20: przerwa
12:20-13:30: blok warsztatowy 

SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH


Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.


STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ


W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.


PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ


Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.


WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING


Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.


PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE


Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.


Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.

Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.

Sztukarnia

Sztukarnia

28 kwietnia - 4 maja

tydzień

Sztukarnia
28 kwietnia - 4 maja

Cały dzień

28
Pn
poniedziałek
29
Wt
wtorek
30
Śr
środa
1
Cz
czwartek
2
Pt
piątek
3
So
sobota
4
Nd
niedziela
6:30 AM
7:00 AM
7:30 AM
8:00 AM
8:30 AM
9:00 AM
9:30 AM
10:00 AM
10:30 AM
11:00 AM
11:30 AM
12:00 PM
12:30 PM
1:00 PM
1:30 PM
2:00 PM
2:30 PM
3:00 PM
3:30 PM
4:00 PM
4:30 PM
5:00 PM
5:30 PM
6:00 PM
6:30 PM
7:00 PM
7:30 PM
8:00 PM
8:30 PM

Opis zajęć

Charakterystyka

Plenerowe zajęcia artystyczne SZTUKA W OGRODZIE adresowane są do uczniów klas 1-3. To znakomita okazja, by dzieci mogły odkryć swoje pasje i zadbać o nie, rozwinąć kreatywność i nabyć wiele umiejętności, spędzając czas na świeżym powietrzu pośród kwitnących drzew ogrodu Sztukarni. Dzięki przyjaznej atmosferze, dzieci będą miały możliwość wyrażenia siebie, swojej ekspresji twórczej, a także wypróbowania różnych technik artystycznych. Każdy dzień będzie nową przygodą, dla której punktem wyjścia staną się, pozornie, dobrze znane dziedziny artystyczne: rzeźba, rysunek, malarstwo, grafika, teatr. Na zajęciach mały Uczestnik przekona się, że można podejść do wymienionych wyżej tematów także w niestandardowy, czasem zaskakujący sposób. Doświadczy pola możliwości, jakie tkwią w sztuce. Jednocześnie przekona się o tym, co tak bliskie wielu uznanym artystom, że sztuką można się po prostu bawić.

W przypadku niesprzyjających warunków pogodowych zajęcia artystyczne zostaną przeniesione do wnętrza budynku Sztukarni.


Program

RZEŹBA 

- wspólne eksperymenty (interwencja, environment), zabawa skalą 

– rzeźba w mikroskali 

– inspiracja pracami Liliany Porter, rzeźba ruchoma 

– inspiracja pracami Alexandra Caldera.

RYSUNEK 

– wspólne eksperymenty (rysowanie według instrukcji słownej podanej przez rówieśnika), zabawa skalą 

– rysowanie wielkoformatowe 

– inspiracja twórczością Pabla Picassa, zabawa z ruchem 

– inspiracja twórczością Edwarda Krasińskiego.

MALARSTWO 

– wspólne eksperymenty (malowanie na folii przezroczystej), zabawa skalą 

– skupienie na detalu 

– inspiracja pracami Georgii O’Keeffe, zabawa z ruchem – inspiracja 

– pouring.

GRAFIKA 

– wspólne eksperymenty (monotypia artystyczna), zabawa skalą 

– wykonanie nadruku techniką sitodruku, zabawa z ruchem 

– inspiracja twórczością Andy’ego Warhola.

TEATR 

– wspólne eksperymenty (zabawy z rzutem kością), zabawa skalą 

– tworzenie ruchomych kukiełek artystycznych 

– inspiracja pracami Oskara Schlemmera, zabawa z ruchem 

– odgrywanie scenek. 


5-dniowy cykl zajęć
15 godzin kursu – 5 dni x 3 godziny
godz. 10:30 – 13:30

RAMOWY PLAN ZAJĘĆ:
10.30-12.00: blok warsztatowy
12.00-12.20: przerwa
12:20-13:30: blok warsztatowy 

O organizatorze

SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH


Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.


STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ


W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.


PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ


Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.


WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING


Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.


PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE


Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.


Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.

Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.

Charakterystyka

Plenerowe zajęcia artystyczne SZTUKA W OGRODZIE adresowane są do uczniów klas 1-3. To znakomita okazja, by dzieci mogły odkryć swoje pasje i zadbać o nie, rozwinąć kreatywność i nabyć wiele umiejętności, spędzając czas na świeżym powietrzu pośród kwitnących drzew ogrodu Sztukarni. Dzięki przyjaznej atmosferze, dzieci będą miały możliwość wyrażenia siebie, swojej ekspresji twórczej, a także wypróbowania różnych technik artystycznych. Każdy dzień będzie nową przygodą, dla której punktem wyjścia staną się, pozornie, dobrze znane dziedziny artystyczne: rzeźba, rysunek, malarstwo, grafika, teatr. Na zajęciach mały Uczestnik przekona się, że można podejść do wymienionych wyżej tematów także w niestandardowy, czasem zaskakujący sposób. Doświadczy pola możliwości, jakie tkwią w sztuce. Jednocześnie przekona się o tym, co tak bliskie wielu uznanym artystom, że sztuką można się po prostu bawić.

W przypadku niesprzyjających warunków pogodowych zajęcia artystyczne zostaną przeniesione do wnętrza budynku Sztukarni.


Program

RZEŹBA 

- wspólne eksperymenty (interwencja, environment), zabawa skalą 

– rzeźba w mikroskali 

– inspiracja pracami Liliany Porter, rzeźba ruchoma 

– inspiracja pracami Alexandra Caldera.

RYSUNEK 

– wspólne eksperymenty (rysowanie według instrukcji słownej podanej przez rówieśnika), zabawa skalą 

– rysowanie wielkoformatowe 

– inspiracja twórczością Pabla Picassa, zabawa z ruchem 

– inspiracja twórczością Edwarda Krasińskiego.

MALARSTWO 

– wspólne eksperymenty (malowanie na folii przezroczystej), zabawa skalą 

– skupienie na detalu 

– inspiracja pracami Georgii O’Keeffe, zabawa z ruchem – inspiracja 

– pouring.

GRAFIKA 

– wspólne eksperymenty (monotypia artystyczna), zabawa skalą 

– wykonanie nadruku techniką sitodruku, zabawa z ruchem 

– inspiracja twórczością Andy’ego Warhola.

TEATR 

– wspólne eksperymenty (zabawy z rzutem kością), zabawa skalą 

– tworzenie ruchomych kukiełek artystycznych 

– inspiracja pracami Oskara Schlemmera, zabawa z ruchem 

– odgrywanie scenek. 


5-dniowy cykl zajęć
15 godzin kursu – 5 dni x 3 godziny
godz. 10:30 – 13:30

RAMOWY PLAN ZAJĘĆ:
10.30-12.00: blok warsztatowy
12.00-12.20: przerwa
12:20-13:30: blok warsztatowy 

SZTUKA JEST DLA WSZYSTKICH


Wierzymy, że każde dziecko rodzi się twórcą, a sztuka to nie tylko galerie obrazów i rzeźb za niedostępną barierką. Kontakt z różnymi dziedzinami sztuki i prowadzenie zajęć to nas okazja do kształtowania wielu kompetencji i umiejętności, rozwijania pasji, kreatywności i postawy twórczej. Naszą misją jest właśnie stworzenie warunków do obcowania ze sztuką, bezpiecznej przestrzeni dla wyrażania siebie, ekspresji twórczej, doświadczania i wreszcie nauki różnych technik artystycznych.


STWARZAMY PRZESTRZEŃ DO BYCIA SOBĄ


W Sztukarni każde dziecko może być sobą. Dbamy o ciepłą, swobodną i przyjazną atmosferę wspólnej pracy. Chcemy, by dzieci w bezpiecznych dla siebie warunkach mogły rozwijać swoje zdolności i zainteresowania, uczyć się nowych zagadnień. By mogły dać upust własnej wyobraźni, działać w swoim tempie, dokonując samodzielnych wyborów. Staramy się wypracowywać indywidualne rozwiązania, będąc w kontakcie zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicami.


PIELĘGNUJEMY SZACUNEK DLA WOLNOŚCI TWÓRCZEJ


Wspieramy dzieci w ich naturalnym dążeniu do rozwoju pasji, zachęcamy do nowych eksperymentów, poszukiwania własnych ścieżek i rozwiązań artystycznych. Realizujemy program, ale jesteśmy otwarci na pomysły i propozycje dzieci. Sztukarnia to miejsce, w którym jest przestrzeń na własną inicjatywę dzieci. Zdarza się, że niektóre pomysły i prace porzucamy na rzecz innych. Wspólne poszukiwania są dla nas znacznie ważniejsze aniżeli efekt pracy warsztatowej.


WIERZYMY W EMPATYCZNYCH INSTRUKTORÓW I RÓWIEŚNICZY TUTORING


Rolą instruktora zajęć w Sztukarni jest bycie empatycznym towarzyszem, nauczycielem, który inspiruje i pomaga podejmować decyzje artystyczne. Robi to jednak, dając dzieciom możliwość stawiania sobie samodzielnych celów, własnych wyzwań. Rozwiązań artystycznych dylematów szukamy wspólnie, na poziomie pracy w grupie, ucząc się od siebie nawzajem.


PUNKTEM WYJŚCIA JEST DOŚWIADCZANIE


Sztukarnia jest miejscem, gdzie sztuką i rzemiosłem można się bawić. Opierając się właśnie na zabawie ze sztuką (zabawie, rozumianej jako naturalna aktywność dziecka) stwarzamy warunki, by dzieci mogły swobodnie i aktywnie próbować nowych technik, poznać nowe nurty i kierunki historii sztuki, zainspirować się ciekawymi postaciami.


Sztukarnia znajduje się na Mokotowie.

Harmonogram i cennik wybierając przycisk „Plan zajęć Sztukarnia”.

logo firmy Kidos.pl
logo portalu facebook
Chcę otrzymywać informację o nowych zajęciach i promocjach
Współpraca z uczelniami